Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

online huwelijkslijst maken?

4-8-2014 13:57:43
Hallo dames,

Wij zouden graag zelf een soort online huwelijkslijst maken.
Vaak heb ik al gehoord dat mensen het "lastig" vinden om centjes te storten, want dan weten ze niet wat er mee gekocht wordt.
We zouden natuurlijk zelf een kleine site kunnen maken met allemaal "dingen" die we zouden willen. De mensen kunnen dit dan via onze site kopen (de centjes komen eigenlijk gewoon op onze rekening.)
Blijkbaar zijn er zo kant en klare sites waar je enkel je "dromen" aan moet toevoegen.
Heeft er onder jullie iemand ervaring mee?
bv via deze site? http://www.trouwlijst.be/

dankjewel dames

Karolien
21-3-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2089

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik4-8-2014 15:01:50

Ons trouw is er bijna maar anders vond ik dit een schitterend idee

Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik4-8-2014 15:55:45

Wij gaan zelf een online huwelijkslijst aanleggen (mijn vriend is IT'er), maar ik denk dat het concept hetzelfde is: onze gasten selecteren iets van de lijst, plaatsen dit in hun winkelmandje en krijgen vervolgens instructies voor 'betaling'. Die betaling is dan een overschrijving naar onze rekening. De dingen die ze hebben geselecteerd, zijn vervolgens niet meer beschikbaar, zodat we geen "dubbele" dingen krijgt.

Zo hebben de mensen echt het idee dat ze iets concreets hebben gekocht, maar wij krijgen het geld wel rechtstreeks op onze rekening. Doordat dit aan de achterkant wordt bijgehouden, kunnen wij achteraf ook onze gasten bedanken voor hun specifieke cadeau.

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik4-8-2014 16:43:20

mijn neef heeft zelf iets online samengesteld. Kent ook veel van websites...

Hij had een lijst met bouwmaterialen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...