Terug naar overzicht
Wat doen jullie na jullie huwelijk met jullie trouwjurk?
Zowiezo houden. Mijn sluier word gebruik als hemel voor het bedje van ons kindje ooit. Normaal gezien maken ze dan een doopkleedje van het trouwkleed maar daar ben ik nog niet uit.
Mijn jurk hangt momenteel gekuist op de kapstok bij mijn ouders. Wij hebben 2 jonge katjes en als die wat groter zijn gaat ze hier op een paspop staan in de gang.... Maar verkopen. Nee nooit.... Mijn moeder heeft haar jurk ook. Og en het is wel leuk om deze terug te zien na 30 jaar. (Ook al is het totaal een andere stijl en niet mooi. ;-) )
Mijne komt erna op een paspop te staan in de gang of de slaapkamer ;)
sommige verkopen hun jurk omdat ze beseffen dat er niets meer kunnen mee doen.Ik zou er persoonlijk ook geen afstand kunnen van doen.En heb ook al aan een paspop gedacht, maar je kan die toch ook geen jaaaaren in de gang of slaapkamer laten staan ookal om het af te stoffen enzoje kan nadien eens een trash the wedding fotoshoot doen, dat doe je dan als laatste herinnering... maar dan zal je hem wel moeten wegdoen ze denk ik.Niet iedereen wil het in zn kast hebben hangen.
sommige verkopen hun jurk omdat ze beseffen dat er niets meer kunnen mee doen.
Ik zou er persoonlijk ook geen afstand kunnen van doen.
En heb ook al aan een paspop gedacht, maar je kan die toch ook geen jaaaaren in de gang of slaapkamer laten staan ookal om het af te stoffen enzo
je kan nadien eens een trash the wedding fotoshoot doen, dat doe je dan als laatste herinnering... maar dan zal je hem wel moeten wegdoen ze denk ik.
Niet iedereen wil het in zn kast hebben hangen.