Terug naar overzicht
Ik wou eigenlijk alle koppels naast elkaar zetten maar toen ik aan onze tafelindeling begon is dit niet altijd zo gelukt.Dus bij mij zijn er koppels die naast elkaar zitten en koppels die tegenover elkaar zitten. Hangt er een beetje vanaf van welke tafel.Bij mijn nonkels en tantes bijvoorbeeld is er geen enkel probleem om ze naast elkaar te zetten omdat ik weet dat ze toch tegen de andere mensen zullen praten.Maar wij hebben een tafel met mensen die elkaar nog niet zo goed kennen en ik had daar ook wat bang dat als we de koppels daar naast elkaar zouden zetten ze meer geneigd zouden zijn om tegen elkaar te praten in plaats van de nieuwe mensen te leren kennen.Ik weet het , is allemaal niet gemakkelijk maar ik zou gewoon alle namen eens voor je leggen en zo beginnen puzzelen. Zo hebben wij het ook gedaan en was op een halfuurtje gelukt :)
Oke, dankjewel, Lien! De tip van het voor me uit leggen ga ik zeker eens proberen, ik ben het hier aan het neerpennen, maar dat is niet zo handig. Ik zal het eens bekijken.Heel erg bedankt!
Neerpennen had ik ook eerst gedaan maar wij hadden de naamkaartjes gemaakt en die dan gebruikt om ze even voor ons neer te leggen en dan lukte het veel beter. Kan je veel beter puzzelen en kijken wat wel en niet gaat :)Geen probleem en succes!
Ik zou persoonlijk liefst naast mijn partner zitten x
Ik veronderstel dat de vrienden/getuigen elkaar toch al kennen, of elkaar toch minstens tijdens de grote dag wat leren kennen :) ik zou er dan niet zo'n probleem mee hebben als we tegenover elkaar zouden moeten zitten.Als ze elkaar helemaal niet kennen, zou ik in ieder geval persoonlijk liever langs mijn partner zitten.