Terug naar overzicht
Hey Nina,ik kan je zeker Sir Catering aanbevelen. Hun eten is geweldig en altijd met een heel speciale toets. Het zijn twee jonge gasten die hun bedrijfje runnen en ze doen dit met hart en ziel. Ze hebben onder andere ook een groot evenement tijdens de Gentse Feesten gedaan. Grtjs
Hey Nina,
ik kan je zeker Sir Catering aanbevelen. Hun eten is geweldig en altijd met een heel speciale toets. Het zijn twee jonge gasten die hun bedrijfje runnen en ze doen dit met hart en ziel. Ze hebben onder andere ook een groot evenement tijdens de Gentse Feesten gedaan.
Grtjs
In het fabriekspand kan je ook samenwerken met Ma Kwizien. Zij zijn een echte aanrader, heel lekker eten en goed verzorgd!
Daar heb ik ook al goede dingen over gehoord! Die zitten zeker naar prijs-kwaliteit goed!
Ok heb beiden gemaild :) bedankt!
Als je contact krijgt met Sir doe ze zeker heel veel groeten van Sylvie en Dieter :-)
Dag Nina,Wij trouwen 2 weken eerder dan jullie in het fabriekspand. We hadden niet zo'n goede ervaring toen we bij Ma Kwisien langs gingen en hebben uiteindelijk voor leconte uit Oudenaarde gekozen. Bij hen hadden we het gevoel dat het zeker goed zou zijn. Andere vrienden hebben met taverlani gewerkt en dat was ook goed.
Nog ff dit: wij zijn ook eerst eens langsgeweest bij de feestarchitect. Wij vonden hen nogal duur en het was eigenlijk heel onpersoonlijk Maar het hangt er een beetje vanaf wat je zoekt hé. Ik ben er wel zeker van dat bij de feestarchitect alles correct zal verlopen en zoals jullie wensen!
Even polsen bij the-art-of-cooking.be, zij staan in voor catering met verse producten en fijne keuken
Dag iedereen,bedankt voor alle tips maar we hebben uiteindelijk voor Leconte gekozen uit Oudenaarde, hadden het gevoel dat ze echt goed waren qua prijs/kwaliteit.Ze doen het al 20jaar dus ze gaven ook een professionele indruk.GroetjesNina
Wij hebben ook gekozen voor Leconte. Ik had direct een heel goed gevoel bij Carine en ik denk dat haar man onze gasten culinair zal verwennen :-).