Terug naar overzicht
check de websites? of booking .com, daar staat normaal veel info op
Ik zou persoonlijk voor mijn huwelijksnacht een gezellige B&B nemen... Ik ben dat zelf ook van plan... Ik vind persoonlijk dat het op je huwelijksnachts iets meer mag zijn... Hassotel en Radisson zijn dan échte aanraders :-) Je moet natuurlijk kijken naar je eigen budget :-)
Wij hebben onze huwelijksnacht in het Radisson gehad, een gewone kamer geboekt en betaald ( met nog 12 andere kamers ) en wij hebben een suite gekregen ... :-) volgens mijn zus (die daar werkt) zat zij er voor niets tussen en heeft het hotel dat op eigen initiatief gedaan! :-) Je kan de kamers op voorhand bekijken, dat denk ik toch :-) uitchecken moest pas om 18u!
Wij hebben onze huwelijksnacht doorgebracht in Villa Saporis. http://saporis.be/site/ Ze hadden van alle leuke details gedaan: mijn broer was op voorhand onze bagage gaan afleveren, dus we waren er nog niet geweest. Bij elke deur (ingang, gang, onze kamer, ...) was er een kleine post it geplakt met gelukswensen en korte instructies van hoe het licht enz. werkt. Heel attent!'s ochtends bij het ontbijt kregen we een super gezellig aangekleed hoekje in de ontbijtkamer en champagne. De eigenaar bracht ons vervolgens gratis terug naar de feestzaal waar de wagen nog stond.Super service! Iets te dure kamer voor gewoon een overnachting, maar voor een huwelijksnacht mag het al iets meer zijn :-)