TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
23-8-2014
|
2-10-2014 9:38:34
Hey,
Wij hebben onze kaartjes ook laten opmaken door een grafisch ontwerper en wij hadden van het begin ook een vrij strakke, moderne look in gedachten, met een romantische toets. :)
De persoon waar wij mee samengewerkt hebben, is wel van de regio Antwerpen, maar je kan haar eventueel altijd eens contacteren. Wij waren wel heel tevreden van haar.
Als je wil, kan je me altijd je mailadres even bezorgen, dan stuur ik je een voorbeeld van onze uitnodigingen. Zo kan je al eens kijken of haar stijl jullie bevalt.
Groetjes,
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
2-10-2014 10:50:53
Hoi
Wij zijn ook getrouwd in het Fabriekspand in Roeselare, goede keuze! :)
Onze uitnodigingen waren ontworpen door een nicht van mijn man, dit als vriendendienst. Ik wil eventueel vragen als zij dit ook doet voor andere mensen. Ik informeer mij en zal iets laten weten indien zij dit ook doet.
Geniet van de voorbereidingen!
Charlyn
|
|
nina
19-9-2015
|
2-10-2014 11:00:45
Oh super bedankt! Ik heb nu al contact met A la kaart maar als ik op hun website zie is het toch niet 100% mijn stijl. Natuurlijk moet ik nog op afspraak gaan dus kan dat misschien aan de voorbeeldjes liggen :)
Ik heb ook sofiemustique in gent gecontacteerd omdat ik die voorbeeldjes wel leuk vond.
Alvast bedankt he!
Nina
|
|
Jolien
15-8-2015
|
2-10-2014 12:04:21
Al mijn ontwerpen lopen via http://www.lowie-design.be Een pas opgestarte jonge onderneemster dat luistert naar haar klanten. Tot nu toe ben ik alleen nog maar tevreden! :-) Ook van regio Antwerpse...
|
|
Britt
|
6-10-2014 16:23:32
www.familything.be Wij laten bij hen onze uitnodigingen, menukaarten, bedankingkaarten enz. ontwerpen. Tot nu toe hebben we de uitnodigingen mèt bijpassend plannetje van de zaal al in handen en die vinden wij enorm geslaagd! Zij passen zich bovendien aan ieders concept aan en kunnen mensen heel goed aanvoelen, of het nu meer clean/modern moet zijn of meer romantisch/vintage chique (wat bij ons het geval is)...noem maar op. Breng een idee aan en zij werken het uit tot in de puntjes. Bovendien zijn zij van Gent. Veel succes!
|
|
jessica
27-6-2015
|
8-10-2014 9:26:26
Britt, wat een prachtige stijl. Ik zal ook eens contact opnemen met hen. Wij willen ook graag de romantische vintage chic stijl met als kleuren wit met een touch of gold. groetjes!
|
|
Britt
|
8-10-2014 13:41:34
Jessica, bedankt! Wij waren ook onmiddellijk te vinden voor die stijl. Neem inderdaad zeker eens contact op met hen. Je zal het je niet beklagen. :) Wij hebben hen ook genomen als fotograaf en videograaf trouwens. Wekenlang ben ik op zoek geweest naar een voor ons geschikte fotograaf èn naar originele uitnodigingen, omdat ik dat superbelangrijk vind bij een huwelijk. Dit stond echt bovenaan mijn prioriteitenlijste. Een uitnodiging is het eerste wat de mensen te zien krijgen van je trouw en moet een weergave zijn van je trouwconcept/thema, vind ik en de foto's zijn een levenslang aandenken nadien. Bij hen had ik onmiddellijk het gevoel van: DAT IS HET! En zij konden voor deze twee items zorgen! 2 vliegen in 1 klap dus. Bovendien waren wij zo onder de indruk van hun trouwvideo's, dat we ineens voor het totaalpakket zijn gegaan. Dat zijn dus 3 vliegen in 1 klap geworden. :) Succes nog met de voorbereidingen!
|
|
Charlotte
4-7-2015
|
9-10-2014 10:14:13
Wij hebben gekozen voor Durk Baert uit Beveren-Leie. Heel toffe dame die echt luistert naar wat jullie willen en ze helpt ook mee denken!
|
|
Jeroen & Liz
|
10-10-2014 16:46:38
Beste Nina, Wij voorzien allerhande drukwerk en vormgeving voor huwelijken. Dit kan zo ver gaan als je wil met bv integratie van foto's etc. Ook bieden wij fotografie en/of video aan de dag zelfs. We wonen in Gent maar zelf ben ik afkomstig van West-Vlaanderen. Deed voorheen al enkele huwelijken in het Fabriekspand. Neem dus zeker een kijkje op onze website Momenteel zijn wij nog bezig met enkele fijne nieuwe projecten qua vormgeving. Als u contact met ons opneemt kunnen we jullie enkele persoonlijke sneak-previews geven. Alvast veel succes verder, j
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
15-10-2014 15:21:25
Wij waren heel tevreden van ons totaalconcept bij het Drukpunt uit Oostkamp
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|