TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eileen
4-7-2015
|
2-10-2014 20:48:44
Dag Lore, Ik ben naar La Spoza gegaan en was hier niet zo tevreden over. Wij waren (door werken in Roeselare) wat te laat en dit was duidelijk niet naar hun zin. Ik kreeg een aantal boeken voorgeschoteld en ik moest telkens zeggen wat ik mooi vond en wat niet. Dit is heel moeilijk wat natuurlijk kijk je ook naar het model in kwestie. Mijn mama was terwijl wat aan het neuzen in de kleedjes en ze kreeg direct onder haar voeten: "mevrouw, die kleedjes zijn van de nieuwe collectie en we zouden graag hebben dat ze nog proper blijven." Tijdens het passen, vond ik de dame ook echt niet vriendelijk, het was echt tegen haar goesting. Wij zijn dan ook weggegaan, teleurgesteld want ik had positieve dingen gelezen. Ik heb op dat moment gebeld naar Robel in Roeselare en ik mocht direct langsgaan! Een superenthousiaste mevrouw heeft mij geholpen om mijn perfecte kleed te vinden! Ik zou niemand la Spoza aanraden, maar misschien lag het gewoon aan mijn winkeljuffrouw want de andere dames lachten wel vriendelijk. Hopelijk heb jij meer geluk! Veel succes alleszins
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
3-10-2014 9:03:56
Hoi Lore
Aangezien Eileen een negatieve ervaring heeft gehad had ik je graag mijn super-positieve ervaring meegegeven! We kregen een warm onthaal van 2 verkoopsters. Ook zo als bij Eileen mocht ik in enkele boeken kijken en aangeven welk genre ik leuk vond. Daarna halen ze de jurken uit die je leuk vind en halen ze ook nog enkele andere jurken uit.. Toen ik aan het twijfelen was mocht ik de 2 jurken waarvan ik niet zeker was nog enkele keren passen. Ik voelde mij helemaal niet verplicht om de dag zelf een jurk te kiezen maar heb dit wel gedaan, gewoon omdat ik er mij goed bij voelde. Ook de 2e en de 3e pasbeurt waren echt leuk. Ik heb er dan ook mijn juwelen en kousenband gekocht.
Ik zou zeggen - geniet van je pasbeurt en veel succes! :)
|
|
lindsey
20-6-2015
|
3-10-2014 9:27:47
Hallo, la sposa is bij mij ook heel goed meegevallen , verkoopsters waren heel vriendelijk , ruime keuze, grote pashokken , en prachtige jurken alleen hun prijzen waren voor mij te zot voor woorden... het enige kleed dat ik graag zag maar dan nog zonder de echte waaauw factor was 2300 euro en dat vond ik er nu eigenlijk wel over, reken je sluier er nog bij , schoenen, retouches en zo... en ge kunt er een schone reis mee maken heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden bij orchidee nuptiale in Moeskroen, was op slag verliefd en de prijs ging me eigenlijk niet kunnen schelen want ik wou het echt maar wonder boven wonder lig ik daar nog niet aan de helft van wat het mij in la sposa zou gekost hebben. Succes alvast!!!
|
|
Eileen
4-7-2015
|
3-10-2014 19:53:09
Dag Lore, Hoe was je dag? Ik wou je zeker niet bang maken hoor, maar mijn verkoopster was daar echt niet graag. Zoals ik zei waren de andere dames wel vriendelijk. Je moet blijkbaar dus geluk hebben met de verkoopster... groetjes
|
|
Lore
25-4-2015
|
4-10-2014 13:58:39
Hallo, Dank je wel voor de reacties! Ik ben heel goed ontvangen geweest! Ik moest inderdaad ook aanduiden in de boeken wat ik graag zag en daarna mocht ik passen. Het eerste kleed dat ik aanhad, is het ook geworden! Ze heeft me ook zaken laten aandoen die ik helemaal niet graag zag, maar die uiteindelijk wel bij me paste. Ik ben super blij met het kleed! Ik had het in een catalogus gezien en was er op slag verliefd op! Mijn vreugde werd alleen nog groter toen ik het aanhad en het nog mooi was ook! De prijs viel dan nog bijzonder goed mee 1350 euro (wat uiteindelijk toch veel geld is , maar mijn lieve mama betaalt mijn kleed)! Er komt max. 125 euro bij voor de retouches. Ik kan al niet wachten tot ik mijn volgende pasbeurt heb! Eileen, spijtig dat je geen welgezinde verkoopster had!
|
|
Eileen
4-7-2015
|
4-10-2014 18:51:01
Ik ben blij dat jij jouw keuze wel gevonden heb en dat je vriendelijk onthaald werd! Veel plezier met je jurk!
|
|
lindsey
20-6-2015
|
5-10-2014 9:32:23
Blij dat het zo goed is meegevallen , en de prijs valt uiteindelijk idd wel goed mee in vergelijking met wat ik daar te horen kreeg voor het kleed dat ik graag zag (2250) . Nu idd het lange wachten op een tweede pas !! af en toe es kijken naar het fotoke helpt wel hoor ... ;-)
|
|
Lore
25-4-2015
|
5-10-2014 18:58:20
Ik heb enorm geluk gehad, heb eerst alle jurken gepast en daarna pas prijs gezien. Wat dus een enorme meevaller is ;) Om eerlijk te zijn, kijk ik stiekem in de zetel vluchtig eens naar mijn kleed. Ik kan het niet laten . En daarna vlug alle sporen wegwissen, met mijn nieuwsgierige husband in spé...
|
|
lindsey
20-6-2015
|
6-10-2014 9:13:47
ik weet perfect wa ge bedoelt Lore t is hier hetzelfde scenario!!! en die eerste pas is nog zoooo lang!!! ;-)
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
6-10-2014 10:23:38
Leuk leuk leuk! En welk kleed heb je gekozen Lore? :)
|
|
Lore
25-4-2015
|
6-10-2014 20:26:13
ééntje van Linea Raffaelli :) (waardoor mijn verstomming nog meer was dat de prijs meeviel.. :p )
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|