Terug naar overzicht
Ia Stewart, Linea Rafaelli, ... heel veel merken hoor. Ik ben 2 jaar geleden naar de modeshow geweest en er waren wel mooie kleedjes bij. Groetjes!
Vorig jaar geweest naar die modeshow en trok op niks. De moeite niet waard om daar kaart voor te kopen.
Hoi Tiny,Ik ga ook naar de show zondag. Ik hoop ook om m'n droomkleedje daar te vinden. Ze hebben ook het merk eddy k. Wat ikzelf ook prachtige jurken vind. Ik vraag me af of er in de winkel zelf ook nog kleedjes van de collectie van vorig jaar hangen. Want de kleedjes van eddy k van vorig jaar vond ik nog iets mooier.Groetjes
Bedankt voor de reacties. Ik ben in ieder geval benieuwd en hoop mijn kleed er te zien. Voorlopig heb ik wel nog geen idee over hoe het er moet uitzien 😕, maar ik zal daar wel inspiratie opdoen he.
Ik ben daar net geweest om te passen, mooie kleedjes maar alles behalve vriendelijke dame. Blaft personeel af, biedt niet eens iets om te drinken aan (zitten daar een paar uur te passen) en legt enorm veel druk (levertermijnen).Koop ik niets!
Ik ben daar net geweest om te passen, mooie kleedjes maar alles behalve vriendelijke dame. Blaft personeel af, biedt niet eens iets om te drinken aan (zitten daar een paar uur te passen) en legt enorm veel druk (levertermijnen).
Koop ik niets!
Hoi CharlotteSpijtig om te horen.Ik ben er gisteren ook geweest en heb er wel een goede ervaring gehad. Ik heb er mijn kleed gevonden 😃
Ik heb er ook mijn kleedje gevonden. Ik vond de service ook heel goed. Ze heeft me totaal niet gepusht. Ik wist wat ik wou en Maya heeft me super geholpen om mijn droomkleed te vinden. En dit binnen het budget.. Dus mijn geluk kan niet op :-)