Terug naar overzicht
Ik ga denk een ontbijt aan huis geven OF een ontbijtbon... :-)
Dag WendyWij geven plexi hartjes opgevuld met rode en witte snoepjes. Ik ga dan nog een etiket maken in de vorm van een hart met onze namen en datum op. Ik heb 120 plexi hartjes besteld via internet en heb daar € 53 voor betaald (in de Ava was dit veel duurder). Nu moet ik alleen nog de rode en witte snoepjes vinden, we dachten eerst aan een soort doopsuiker in de vorm van hartjes maar dit is nog redelijk duur, ik ga toch eerst nog eens uitkijken naar iets anders. Ik ga samen met mijn vader een soort boom maken om die hartjes dan aan te hangen. Bij onze fotograaf hadden we ook de optie om bedankingskaartjes te laten maken op de avond van het huwelijk zelf, de voorbeeldjes daarvan zijn echt prachtig. Maar we hadden die hartjes al besteld anders zouden die bedankingskaartjes zeker een optie zijn geweest.
Dag Wendy
Wij geven plexi hartjes opgevuld met rode en witte snoepjes. Ik ga dan nog een etiket maken in de vorm van een hart met onze namen en datum op. Ik heb 120 plexi hartjes besteld via internet en heb daar € 53 voor betaald (in de Ava was dit veel duurder). Nu moet ik alleen nog de rode en witte snoepjes vinden, we dachten eerst aan een soort doopsuiker in de vorm van hartjes maar dit is nog redelijk duur, ik ga toch eerst nog eens uitkijken naar iets anders. Ik ga samen met mijn vader een soort boom maken om die hartjes dan aan te hangen. Bij onze fotograaf hadden we ook de optie om bedankingskaartjes te laten maken op de avond van het huwelijk zelf, de voorbeeldjes daarvan zijn echt prachtig. Maar we hadden die hartjes al besteld anders zouden die bedankingskaartjes zeker een optie zijn geweest.
Hey Wendy, Wij geven een gepersonaliseerde vulpen cadeau waar dan 'bedankt' en de naam op staat... ;-)Groetjes en geniet nog van de voorbereidingen.. ;-)
Wij geven hen de overnachting in de feestzaal cadeau met dan 's ochtends samen met ons ontbijten.Ze zijn ook als getuige gevraagd met een mooie halsketting, dus dat hebben ze ook al gehad :-)
Wij geven ook de overnachting met ontbijt cadeau , wij hebben daar ook iets aan he lekker samen met onze beste vrienden de ochtend na de trouw nagenieten k zie dat volledig zitten!!
Wij hebben voor de getuigen een fles wijn of duvel gegeven met daarop een gepersonaliseerd etiket ( Een foto van ons die we ook als postzegel hadden gebruikt bij het versturen van de uitnodigingen ). Dit kon je heel gemakkelijk via de site van www.yoursurprise.be .Er is ook maar een levertijd van 3 dagen wat best wel handig is.Voor de mama's had ik gepersonaliseerde pralines, ook met dezelfde foto van de postzegel op. Zo zat het allemaal in 1 lijn.GroetjesEls