Terug naar overzicht
Wij zijn getrouwd in zaal 'eldorado' in humbeek. Totaal geen gewone trouwlocatie, maar wel ee heel mooie zaal. We waren met 130 gasten om te eten en er zijn nog 60 mensen bijgekomen. Was ook met een eigen traiteur (bbq). Ik heb ook al gehoord dat Kattenbroek in Dilbeek goed is, en dan heb je natuurlijk nog De Waerboom in groot-bijgaarden.
Hallo,als jullie op zoek zijn naar een weddingplanner of ceremoniemeester, kijk dan gerust even op mijn site www.excellence-weddings.be Ik ben van Dilbeek en heb veel ervaring in jullie regio.Groetjes,Geraldine BontempsExcellence Weddings0496/87.77.76
Hey, Wij wonen ook in Merchtem en hebben voor ons huwelijk in mei volgend jaar voor kasteel Diepensteyn in Steenhuffel gekozen. Echt heel mooie locatie en het contact met JM Catering verloopt zeer vlot en erg professioneel. Wij hebben voor een BBQ- en dessertenbuffet gekozen, maar dacht wel dat er in hun brochure nog andere buffet mogelijkheden stonden.Wel het bekijken waard denk ik. groetjes,Elke
Hey,
Wij wonen ook in Merchtem en hebben voor ons huwelijk in mei volgend jaar voor kasteel Diepensteyn in Steenhuffel gekozen.
Echt heel mooie locatie en het contact met JM Catering verloopt zeer vlot en erg professioneel.
Wij hebben voor een BBQ- en dessertenbuffet gekozen, maar dacht wel dat er in hun brochure nog andere buffet mogelijkheden stonden.
Wel het bekijken waard denk ik.
groetjes,
Elke
Hey,vriendin is enkele maanden geleden getrouwd en feest was in 'Krekelhof' in Gooik. Zaal is volledig vernieuwd, prachtig! Eten en bediening waren ook af.Wij twijfelden ook om daar te gaan maar hebben uiteindelijk voor andere zaal gekozen (praktischer qua afstand).
Hey, wij zijn vorige maand (27 september) getrouwd in de Salons de Romrée in Grimbergen en hadden daar de grote schuur als feestzaal wat ik persoonlijk een super mooie locatie vind. We hadden een zalig zomerdagje en konden de receptie buiten houden wat het nog meer 'af' maakte :-) We hebben enorm veel leuke commentaren gekregen en alles is super vlot verlopen!! Een echte aanrader!!
Wij zijn voorbije zomer getrouwd in Kattebroek in Dilbeek en waren super tevreden. De zaal is vernieuwd en echt prachtig. Bediening en het eten was top. Heel veel mogelijkheden in de zaal (buffet enz...). Heel goede ligging (dichtbij de Brusselse ring) en toch midden in het groen.