Terug naar overzicht
Er zijn inderdaad verschillende manieren van intredes, maar uiteindelijk is dit eigenlijk vrij in te vullen.mvg
Hallo Wendy,onze zoon heeft mij ook weggegeven. Heel mooi moment :-)Er is inderdaad geen echte regel.Wij zijn gegaan voor "the American way" Eerst mijn man en zijn moeder en zo verder van verst van de bruid naar dichtst bij de bruid.Volgorde was als volgt 1) mijn man en zijn moeder 2) getuige man en echtgenote 3) mijn zus en haar man (omdat zij geen getuige was) 4) mijn getuige en partner 5) mijn vader en zijn vrouw 6) mijn mama met partner en dan als iedereen binnen was, onze dochtertjes en zoon en ik.Bij het buitengaan was het net hetzelfde, iedereen in zelfde volgorde buiten en als laatsten wijgroetjesK
Hallo Wendy,Er zijn 101 manieren om binnen te gaan in de kerk, je beslist hier volledig zelf over. Al ga je alleen naar het altaar en doe je onderweg 5 salto's, geen enkel probleem ;-)Wat natuurlijk wel belangrijk is is dat dat duidelijk doorgeeft aan iedereen die het moet weten hoe je wilt dat iedereen naar binnen gaat gaan, zodat het geen soep wordt.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...