Terug naar overzicht
Ik heb zaterdag ook mijn kleed gevonden, zalig gevoel eh! Ik had eerst ook een beetje schrik omdat ik over de winkel waar ik ben geweest ook verschillende negatieve reacties had gelezen. Maar ik had er uiteindelijk toch een heel goed gevoel bij, ik wou mijn kleed al niet meer uitdoen. Ik heb er wel zeker 15 moeten passen om mijn droomkleed te vinden, ik heb zeker 2.5uur gepast.Maar ik blijf het wel een zalig gevoel vinden en kan naar de foto blijven kijken. Mijn eerste pas is eerst in juni, nog zo lang wachten dus, ik vind uw eerste pas dus wel "vroeg" maar wel fijn.Groetjes
Ik heb zaterdag ook mijn kleed gevonden, zalig gevoel eh! Ik had eerst ook een beetje schrik omdat ik over de winkel waar ik ben geweest ook verschillende negatieve reacties had gelezen. Maar ik had er uiteindelijk toch een heel goed gevoel bij, ik wou mijn kleed al niet meer uitdoen. Ik heb er wel zeker 15 moeten passen om mijn droomkleed te vinden, ik heb zeker 2.5uur gepast.
Maar ik blijf het wel een zalig gevoel vinden en kan naar de foto blijven kijken. Mijn eerste pas is eerst in juni, nog zo lang wachten dus, ik vind uw eerste pas dus wel "vroeg" maar wel fijn.
Groetjes
Ja inderdaad een zalig gevoel. Ik had het wel rap gevonden omdat ik een goed gedacht had van wat ik wou en niet wou maar het is super leuk als je HET kleed vindt hé :)Ja ik trouw na jou zie ik dus is inderdaad "vroeg" mijn eerste pas maar dan hoef ik niet te lang te wachten hé :)ik ga proberen om dan ook eerst naar de kapper te gaan zodat ik dat dan ook al eens kan testen. De laatste pas is 10dagen voor de trouw :)Nu nog 2/3 kilo vermageren tegen april maar dat zal (hopelijk) wel meevallenGroetjes!
Bij mij was het probleem dat hetgeen ik mooi vond mijn mama en zus niet mooi vonden en andersom. En uiteindelijk bij dit kleed had iedereen tranen in de ogen dus toen was het wel duidelijk ;)Ooh dat lukt wel! Ik heb nu een reden om te zorgen dat ik op men gewicht blijf ;)Succes nog!Groetjes
Bij mij was het probleem dat hetgeen ik mooi vond mijn mama en zus niet mooi vonden en andersom. En uiteindelijk bij dit kleed had iedereen tranen in de ogen dus toen was het wel duidelijk ;)
Ooh dat lukt wel! Ik heb nu een reden om te zorgen dat ik op men gewicht blijf ;)
Succes nog!
Ik ben super benieuwd! Proficiat! :-)
Beste bruidjes,Ook ik had mijn kleed gekocht bij Pierres Yves in Aalst en ben heel tevreden over de service!Het was een kleed van pronovias en ook ik heb zeker 10 kleren mogen passen.Het was echt zalig...Een proefkapsel is echt een aanrader.Ik heb bij mijn laatste pas een proefkapsel gedaan samen met al m'n accessoires...Dit zorgt echt voor een totaalplaatje, plus dat je dan nog extra aanpassingen kan doen, wat ik ook gedaan heb :-).Groetjes en nog veel plezier ermee!Els