Terug naar overzicht
Hey Tessa,wij hebben onze uitnodigingen besteld bij www.optimalprint.nl. We hebben ze ondertussen al ontvangen en zijn zeer tevreden! ;-)Veel succes verder!
Hey Tessa,
wij hebben onze uitnodigingen besteld bij www.optimalprint.nl. We hebben ze ondertussen al ontvangen en zijn zeer tevreden! ;-)
Veel succes verder!
Wij bij vistaprint en zeer tevreden van!!Bestelden daar ook onze save the dates (100-tal - magneetkaart), stickers voor de enveloppen, antwoordkaarten (150), uitnodigingen (180 - 3 verschillende soorten)) en in totaal hebben wij 300€ betaald.
Wij bij vistaprint en zeer tevreden van!!
Bestelden daar ook onze save the dates (100-tal - magneetkaart), stickers voor de enveloppen, antwoordkaarten (150), uitnodigingen (180 - 3 verschillende soorten)) en in totaal hebben wij 300€ betaald.
Via kruidvat.be :)
Aanrader : carddreams.be !! Net onze proefkaartjes ontvangen op minder dan 3 dagen tijd...heel mooi en niet duur!
Heb op carddreams idd al mooie uitnodigingen gezien en ook bij vistaprint. Het verschil zit dikwijls precies wel in de verzendings of druk kosten.Tips nog steeds welkom ☺ Bedankt
De onze kwamen ook van carddreams, was eerst een foutje maar correcte service en zonder problemen rechtgezet!!!!!! Een aanraderVistaprint heeft ook leuke dingen, daar komen onze kerstkaarten van, hihi!
De onze kwamen ook van carddreams, was eerst een foutje maar correcte service en zonder problemen rechtgezet!!!!!! Een aanrader
Vistaprint heeft ook leuke dingen, daar komen onze kerstkaarten van, hihi!
Kan er mij soms iemand foto's laten zien van uitnodigingen via vistaprint? Ik vraag mij af hoe ze er in het echt uitzien.groetjes
Als je mij je email geeft wil ik gerust foto'tje doorsturen. Het ziet eruit zoals je ze op vistaprint ziet. Je moet maar eens proberen maken en dan krijg je ze op het einde te zien in een foto - heel tof.
Mijn email voor eventuele fotos van uitnodidingen van vistaprint of andere: tessavandamme1986@gmail.com
Hier ook benieuwd naar het resultaat van vistaprints en andere uitnodigingenbrendaverheyden@hotmail.com
Oh ik heb deze nog niet doorgestuurd. Sorry!!!! Ik maak er morgen mijn werk van!
Wij hadden onze uitnodigingen besteld via trouwpost.nlGratis proefdruk en drukkosten zitten reeds in de prijs inbegrepen.