TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
brenda
7-7-2014
|
22-12-2014 14:59:34
Kritiek krijg je altijd, maar vind het erg voor je dat je moeder je niet steunt, vooral op basis van een foto.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
22-12-2014 15:26:43
Het is inderdaad niet leuk om dit te horen. Maar wat ik wel gemerkt heb, is dat een trouwkleed veel meer "zegt" als je het zelf aanhebt. Ik weet niet of het een foto was van je kleed alleen of dat je het kleed ook zelf droeg op de foto dat je mama gezien heeft? Als ik mijn trouwkleed ben gaan kiezen, vond ik sommige jurken echt niet mooi. Maar als ik ze dan aanhad, moest ik soms mijn mening wel herzien :-) Wat bij de ene mooi staat, is het daarom nog niet bij de andere.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
22-12-2014 15:27:27
En omgekeerd ook natuurlijk ;-)
|
|
rita 29 08 2015
|
22-12-2014 17:06:12
het jurk heb ik aangehad en vond het mooi , misschien dat ik het niet gewoon ben dat ik mij daarin zie . De foto heb ik aan haar laten zien met een model niet waar ikzelf het aan had .Haar heb ik niet mee genomen omdat ik opvoorhand al wist dat ze veel zou afkeuren
|
|
Nele
15-5-2015
|
22-12-2014 20:56:21
Je moet je eigen gevoel volgen bij de jurk Rita !
Als jij de jurk mooi vindt, dan is dat jouw jurk, en mag je je niet laten twijfelen door je moeder. Moeders weten het heus niet altijd beter ;)
|
|
Sofie
27-6-2015
|
22-12-2014 21:03:58
hey rita, jij hebt je jurk gekozen,omdat je ze mooi vond met of zonder bolero. Laat je niet van de wijs brengen je eerste keuze is meestal de beste,spijtig van je mama maar zij zal haar dag wel al gehad hebben, Dit word jouw dag met het kleed dat jij prachtig vind.... En voor sommige mensen kun je nooit van pas doen, ze kwellen er alleen hun eigen mee. Zou me niet al te veel aantrekken van de commentaar,zoals je hier boven al vermeld keurt ze veel af,dus........volg je eigen keuze das meestal de beste grtjes sofie
|
|
rita 29 08 2015
|
26-12-2014 15:09:54
Erg bedankt voor jullie lieve reacties het heeft mij toch een stuk verder geholpen .Nu mij ook te binnen kwam van het nadenken is ook omdat moeders in een andere tijd leven dan de jongere generatie . Heel erg bedankt xxx
|
|
cindy
8-8-2015
|
17-3-2015 13:34:13
Ooh niet leuk. Ik had een kleed van lady bird gezien en wou die en geen ander. Ik had het aan maar was toch niet waaw. Het is een ander kleed geworden en toen ik het aan had was ik opslag verliefd en ik straalde erin. Mijn beste vriendin die ook mijn getuige is straalde met mij mee. Het eerste kleed is het ook geworden en ik wou niet naar andere winkels kijken. Ik kijk ook bewust niet meer naar andere jurken want dit kleed straalde ik en ja liefde op het eerste zicht. Volg je hart. Ze moeten het zien als je het aan hebt da' oogt dat ook heel anders. Succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|