Terug naar overzicht
350 euro? Een nieuw record. Tot nu toe kwam ik alleen 250 euro als obstakel tegen. Betekent dat er eigenlijk nog zeer weinig budget overschiet voor de DJ zelf meestal. We laten de conclusie aan de lezers.
Euh ik betaal 550 voor mijn dj en zij installatie. Dus wat er nu word gezegd is dat ik daarbovenop nog geld aan mijn zaal moet betalen of vergis ik me.
Dag Cindy, waar Jacky het over heeft is huurprijs van vaste installatie in de zaal. Dat is gelukkig geen standaard.
Ok ik kreeg al iets. Niet goed voor mijn hartje. Groetjes
1. Zonder technische fiche kan je niet inschatten of 350 euro veel geld is. Ooit een trouwfeest gehad in AEC, daar was het nog een stuk meer, maar je had wel een discotheek ter beschikking.2. Een discobar huren, al dan niet bij de dj die het feest verzorgd kost ook geld.3. Als uw business model volledig steunt op het plaatsen van een discobar, dan is er iets mis met uw dj service.4. Als je niet wil draaien in zalen waar al een discobar staat, kan je ook gewoon ... nee bedankt zeggen. Met meer dan 36000 huwelijken, of 3000 per maand is de kans reeel dat er nog wel een trouwer passeert die die datum trouwt, misschien in een parochiezaal waar je wel je discobar kan zetten.
excuus voor het maken van de dt fout.
LB de DJ zonder installatie, joepie hoera welkom, we hebben je gemist!! Wij kunnen compacte basis-discobars (laten) plaatsen voor 150 euro zonder dat de klant er een vinger moet naar uitsteken. Veel paartjes maken toch nog zelf graag de keuze voor een budgetvriendelijke oplossing i.p.v. de toeters en bellen (vb. voor een kleiner feest). Voor 350 euro moet er toch wel al materiaal staan voor een jongerenfuif van 500 man. Veel licht en veel power dus. Voor de meeste trouwfeesten is een beperkte oplossing meer geschikt. Ik lig van die paar dure zalen niet wakker. De professionele feestzaal waar ik meest draai 'PLUG-IN' verhuurt de aanwezige installatie aan 100 euro!
correctie ... ik heb een installatie. Maar ik staar me daar niet blind op, het draaien van plaatjes is mijn core-business.Discobar plaatsen is een noodzakelijk kwaad voor een perfectionist.
100 euro is een nette prijs, al ben ik tegen dat ze een koppel VERPLICHTEN om de instalatie te huren, als hun dj een instalatie bezit dan zou een zaaluitbater geen geld mogen vragen voor hun instalatie. Maar 350 euro is er echt over indien het een verplichting is.