Terug naar overzicht
Hallo Griet, Eerst en vooral willen we jullie van harte feliciteren met jullie aanstaande huwelijk!Het is inmiddels 2,5 jaar geleden sinds we elkaar ons ja-woord gaven maar ik herinner met nog elk klein detail. Ook herinner ik me de lange en stressende zoektocht naar dé ideale bruidsjurk. Voornamelijk dan de kleine maatjes van de voorbeeldjurken... Gelukkig zijn er wel bruidszaken, zoals La Sposa in Roeselare of Prima Donna in Deerlijk, die een waaier van verschillende stijlen én maten aanbieden. www.lasposa.be www.primadonna-deerlijk.be Met nog 227 dagen op de teller heb je nog wel wat tijd maar wacht toch zeker niet te lang. Indien jullie nog op zoek zijn naar de juiste fotograaf voor jullie grote dag, neem dan gerust een kijkje op onze website of fb pagina.Al onze liefde,Helena & Wouter Photographywww.helena-wouter.com www.facebook.com/helenawouter
No stress!! Ik heb er ook heel lang over gedaan (8 winkels in totaal)! In november mijn kleed besteld en ze hadden mij 5 à 6 maanden levertijd gezegd. Uiteindelijk is ze in januari al toegekomen.Ik ben een eeuwige twijfelaar maar als je ze gevonden hebt, dan weet je het direct! Blijven zoeken dus ;) Succes!
Fantastisch, ik ben niet de enige!!Ik trouw drie weken voor jou Griet en heb mijn kleed vorige week pas gevonden! Ben ook zo'n acht winkels binnen geweest zoals Kim. Ik was begonnen met veel enthousiasme, maar als je na drie à vier winkels je goesting niet vindt, begint de enthousiasme heel wat te minderen. Vond het op den duur niet meer leuk, omdat ik toch mijn zin niet vond. Maar na een lange zoektocht: gevonden! Mijn kleed, helemaal mijn ding!! Je hebt een beetje tijd en vooral niet opgeven. Ergens hangt het - Griets droomkleed!
Ik heb mijn jurk in de eerste week van oktober besteld. Ik trouw op 28 februari. De jurk was in december al binnen.Het was een jurk van de nieuwe collectie van een topmerk. Ik heb hem bij Cermo in Zoersel gekocht.Ik zou me dus niet al te druk maken. Wat je wel hebt, is dat er nu stilaan een aantal modellen uit de collectie gehaald worden. De bruidsdagen zijn overal achter de rug...
Ik heb mijn jurk in de eerste week van oktober besteld. Ik trouw op 28 februari. De jurk was in december al binnen.
Het was een jurk van de nieuwe collectie van een topmerk. Ik heb hem bij Cermo in Zoersel gekocht.
Ik zou me dus niet al te druk maken. Wat je wel hebt, is dat er nu stilaan een aantal modellen uit de collectie gehaald worden. De bruidsdagen zijn overal achter de rug...