Terug naar overzicht
Hey,Ik heb er vorige maand onze bedankingen besteld, de peper&zout dobbelsteentjes met mr&mrs op.Ze zijn net iets kleiner dan op de foto, maar we zijn er wel tevreden over. De bestelling was hier ongeveer na een week.Let wel op de verzendings kosten die kunnen wel oplopen.Mijn haar juweel en kouseband +de bedankingen voor de kinderen komen van trouwoutlet,waar ik ook zeer tevreden over wasHopelijk ben je wat geholpen met mijn uitleg😉Grtjes Sofie
Heb gehoord dat er ook douanekosten bijkomen, weet niet vanaf welk bedrag/gewicht...
vanaf 22 euro betaal je douanekosten.21% op het bedrag van aankoop + verzendingskosten (BTW) + douanefee die afhangt van het totale bedrag.Op 100 euro aankoop+verzending betaal je 33 euro douanekosten.
En wanneer betaal je dan die douanekosten? Als ze het komen leveren aan huis? Of bij de bestelling zelf? Groetjes
Ik heb er dingen besteld voor een bedrag van 200 Euro maar heb nog niet afgerekend. Ik wil niet voor doe feiten komen te staan. Ik heb wel 24 Euro bij moeten betalen voor de verzendingstijd.
Ik denk er zelfs over na mijn trouwjurk daar te bestellen. Iemand daar ervaringen mee? De reviews lijken me wel oké... en je kan je maten doorgeven en dan wordt het voor 30 euro meer op maat gemaakt.