Terug naar overzicht
Wij doen ons feest in roosekes breem ni zo heel groot ma wel mooi ziet er zo uit als het restaurant van is kijken zou ik zegge
Hej Tessa ik ben juist een maand geleden in Roosekes Breem gewest en ik wil je zeggen ts echt prachtig ik vond het zo mooi.Ik ben ook zo hard aan zoeken voor feestzaal en ik heb bepaalde voorwaarden omdat ik anders wil zijn dan een gwn trouwerij in Belgie (nix tegen he ;) ) dus het was voor mij klein als gy wilt dat stand tafels zijn ik denk dat het lukt maar als gy alleen maar zitten wilt het komt echt heel beperkt. ik ben op koffietafel gewest na begrafenis en alles was zittent bij 130 man dus geen plaats voor Dj of dansen :S en ik vond het zooo spijtig .PS : sorry als mijn nederlands onduidelijk :sGrtz en succes xxxx
Hej Tessa ik ben juist een maand geleden in Roosekes Breem gewest en ik wil je zeggen ts echt prachtig ik vond het zo mooi.Ik ben ook zo hard aan zoeken voor feestzaal en ik heb bepaalde voorwaarden omdat ik anders wil zijn dan een gwn trouwerij in Belgie (nix tegen he ;) ) dus het was voor mij klein als gy wilt dat stand tafels zijn ik denk dat het lukt maar als gy alleen maar zitten wilt het komt echt heel beperkt. ik ben op koffietafel gewest na begrafenis en alles was zittent bij 130 man dus geen plaats voor Dj of dansen :S en ik vond het zooo spijtig .
PS : sorry als mijn nederlands onduidelijk :s
Grtz en succes xxxx