Terug naar overzicht
Ik heb een kleedje aangehad met mouwtjes maar omdat ik slank ben was dit echt niet mooi. Het kleed op zich dat jij liet zien vond ik heel mooi. Normaal kunnen ze in een bruidswinkel zo dingen er wel bij doen als je hun dat vraagt. Succes 👰👰👰👰
mijn jurk is met kleine mouwtjes, komen net iets over de schouder, je kan die vinden in google via Marylise - Laïs
Ik heb een bustierjurk. Ik heb hem in eerste instantie zo gelaten, met niets van mouwtje, ... ... Nu, na mijn tweede pasbeurt, heb ik besloten om er hele dunne schouderbandjes aan te laten maken (over elke schouder twee, zodat het wat specialer is). Ik kon ook kiezen voor een halter, of een soort mouwtjes, ... In een bruidswinkel kunnen ze er nog wel wat van maken hoor, ze kunnen je dit ook op voorhand laten zien, zodat je dan kan beslissen wat je wel/niet wil!
Dag Sanne , Hier heb ik ook een trouwjurk met een bustier , nu ik stilaan toch twijfel om er mouwtjes aan te maken waardoor ik mij beter ga voelen Nu had ik naar de winkel een email gestuurd of het mogelijk was om daar kapmouwtjes aan te laten maken maar helaas zijden zij dat het niet kon normaal gezien kunnen zij dat toch doen ? nu ik toch vroeger in school kleding heb gehad heb ik op aliexpress kapmuwtjes gevonden voor dat zelf op te maken maar dat zijn heel ander maten dan hier dus weer eens een probleem
Hallo RitaIk ben ondertussen al een keer gaan passen en ze konden aan alle bustier-jurken mouwtjes maken zeiden ze. Welke reden geven ze? GroetjesSanne
Dag Sanne , Zij geven geen reden ze antwoorden gewoon erop dat het niet gaat