TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
28-7-2007
|
3-2-2007 20:46:55
Hallo mieke
Als het geen merkkostuum moet zijn kan je (als het niet te ver voor je is) ook altijd eens gaan kijken in de M2 in maasmechelen.Daar heb je een mooie herenwinkel met verschillende kostums helemaal niet duur.
groetjes wendy
|
|
annelies
9-6-2007
|
3-2-2007 20:55:37
Hey Mieke, Wij gaan volgende week kijken bij Véronique Baranquinho in Antwerpen. We zijn al eens gaan kijken in de wintercollectie en het zijn echt mooi afgewerkte, moderne kostuums. Het prijskaartje is wel behoorlijk. Annelies 09.06.07
|
|
bieke
18-5-2007
|
4-2-2007 11:05:05
mijn vriend heeft ook nog niks gevonden. De winkels waar hij is geweest zeggen dat de collectie nu toch begint binnen te komen. Hij zoekt ook iets specialer, omdat hij elke dag al in kostuum gaat werken. Maar ook moeilijke zoektocht. Winkels die hij al gedaan heeft en waar hij toch iets leuks heeft aangehad: Wellens Herentals Deville Turnhout (daar hadden ze trouwens wel lichte kostuums van cossmo (misschien moet je al eens op die site van cossmo kijken) Mijn kapper raadde gisteren er een paar aan: Dries Van Noten, Verso (wel duur t schijnt) en boetieks van Armanie en zo... Maar ik weet ook niet of daar echt iets te zien is. Als je een goei plekje vind, horen wij t ook graag!
groetjes Bieke
|
|
bieke
18-5-2007
|
4-2-2007 11:06:40
oei, t is Armani... Typfoutje ;-)
|
|
Lies
30-6-2007
|
4-2-2007 12:39:11
Hoi!
wij gingen gisteren eens 'kijken' bij Vergo in Sint katelijne waver (zijn zelf van antwerpen, maar is heel goed te doen qua afstand!). Daar was de nieuwe collectie al volledig binnen en hoewel we niet meteen dachten van zijn kostuum al te kopen, stonden we ongeveer 2 uur later met een verschrikkelijk sexy bruidegom, een trotse schoonvader en -moeder en een superblije bruid terug buiten mèt kostuum! 't is er eentje van cossmo, een moeilijk te beschrijven kleur: beetje bruin, groen achtig (meer bruin) en met een heel subtiele glans, hij gaat er waarschijnlijk een gebroken wit hemd onderaan doen. Er hingen al heel wat lichtere, beige, witte of grijze kostuums, maar daar is mijn ventje te bleek voor. Qua prijskaartje kwam het voor broek, gilet en veston op 791euro, wat wij eigenlijk veel te veel vonden, maar de schoonouders wilden graag meebetalen.
De verkoopster heeft het heel professioneel, duidelijk en niet opringerig aangepakt, een echter aanrader dus!
Veel succes allemaal! Lies 30-06-07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
4-2-2007 19:00:21
Hi,
Toen ik mijn trouwjurk ben gaan bestellen bij Cermo in Turnhout, heeft mijn papa ook eens rondgekeken en daar hadden ze ook wel mooie kostuums. Heb wel niet naar de prijs gekeken. Mijn vriend gaat zijn jacket huren bij Smets in Brasschaat, daar verkopen ze ook mooie kostuums, maar hebben niet heel veel keuze.
Groetjes, Véro
|
|
stien
10-5-2007
|
4-2-2007 19:26:39
Hallo,
Wij hebben gisteren een kostuum gekocht voor mijn vriend in de jongerenwinkel van Hugo Boss: een linnen kostuum in bruin-beige + hemd + das kostte ons in het totaal iets meer dan 400 euro. Het leuke aan deze winkel vond ik vooral dat de snit van de kostuums iets sportiever was (gecentreerd en iets korter jasje). Wij zijn naar de Hugo Boss-winkel in Leuven geweest, maar ik geloof dat er in het centrum van Antwerpen ook eentje is.
Groetjes,
Stien 5.5.07
|
|
Sofie
23-5-2007
|
5-2-2007 7:54:23
Zou zeker eens een kijkje gaan nemen bij Café Costume in Antwerpen(www.cafecostume.be ). Kostuums volledig op maat gemaakt in de kleur naar keuze, met de voering naar keuze,... En aan een zeer voordelige prijs. Kostuums starten vanaf 350 Euro.Wij zijn alvast overtuigd. Prima service!. Kan altijd vrijblijvend afspraak maken. Kan niet wachten tot ik mijn ventje in zijn kostuum zie.
|
|
s
1-6-2007
|
27-2-2007 18:50:07
Hallo!
Mijn man heeft zijn trouwhemd gehaald in de Verso (dicht bij Bourla-schouwburg). Best wel dure winkel met allerlei merken zoals Armani...
Zijn kostum komt van bij Boss op de Meir en de accesoires hebben we dan weer gekocht in Peak&copenburg (?ofzoiets)ook op Meir. De manchetteknopen kwamen van en typische hemdenketen met ook een filiaal in Antwerpen. Ondergoed zijn we in de Inno van Antwerpen gaan halen.
Alles in Antwerpen Stad gevonden dus! Je moet al moeite doen om er niks te kopen. :)
Enkel zijn schoenen zijn ergens anders gekocht.
De voorjaarscollectie komt binnen vanaf 1 februari dus die zou al lang in de rekken moeten hangen. De meeste Boss winkels zijn al inorde.
Succes!! Antwerpen was voor ons de winkelstad met alles wat met onze trouw te maken had! Gewoon dagen in Antwerpen rondlopen en het komt vanzelf inorde, hoor!
Groetjes,
Nieke
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|