Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wuppies bruidspaar gezocht

4-2-2007 20:08:12
Hoi

Ik vond op een nederlandse website een superschattig wuppies bruidspaar. Weet iemand van jullie of ze deze ook ergens in een winkel verkopen, provincie Antwerpen?

Ook andere gelijkaardige ideetjes die we al geschenkje zouden kunnen gebruiken zijn welkom!

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 465

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik4-2-2007 22:11:01

hallo ik heb gelezen dat er nu ook wuppies te koop zouden zijn in de blokker maar of ze er het bruidspaar hebben dat weet ik niet echt
hopelijk vind je er
veel succes debbie13.07.07

Karolien
9-6-2007
 Meld misbruik5-2-2007 8:15:51

Hoi Mieke,

Bedoel je de website van SParks of Honour? Want daar kan je ook vanuit Belgiê op bestellen. Wij hebben onze trouw'eendjes' daar besteld en we zijn er heel tevreden van.
Je kan altijd eerst een proefpakket laten opsturen. Maar ze zijn echt wel correct, en je kan betalen via overschrijving.

Groetjes en veel succes,
Karolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...