TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dakota
17-5-2014
|
28-4-2015 10:45:45
Wacht, er is iets niet duidelijk. Dus je zou het geld cadeau krijgen ipv dat ze komen? Ik dacht dat je bedoelde dat zij de tickets van de gasten zouden betalen.
Hm, vervelend. Op zich vind ik een buitenlands huwelijk ambitieus, maar je had het goed op voorhand gevraagd.
Eens langsgaan en je gevoelens op tafel leggen? Waarom ze nu toch liever niet gaan? Want eigenlijk is het gewoon ook een familievakantie, niet? En waarschijnlijk bespaar je met dit huwelijk tov een groot familiefeest? Zijn je ouders al wat ouder? Dat ze misschien steeds meer tegen het reizen zelf op zien?
|
|
Melissa
8-8-2015
|
28-4-2015 13:43:19
Nee nee, ik zou het cadeau krijgen en dan komen ze niet. En mijn gevoelens liggen op tafel eigenlijk. En het ging niet om het besparen, het gaat om hoe ik mijn grote dag zie. Mijn ouders zijn nog geen vijftig, zelfs niet bijna. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
28-4-2015 15:50:25
Misschien dat je ouders jullie wettelijk huwelijk als hét huwelijk zien, en ze niet goed begrijpen waarom ze nog eens aanwezig 'moeten' zijn bij de romantische kant ervan?
Een reis ondernemen kan soms een hele onderneming zijn, in de gedachten van bepaalde mensen. (koffers pakken, vliegtuig nemen, uit je normale routine zijn,...) Ik weet natuurlijk niet hoe je ouders daar tegenover staan.
Ik vel zeker geen oordeel, maar als je een huwelijk in het buitenland doet, dan gaan er niet zo heel veel mensen daarop afkomen (vooral niet als je al een soort van feest voordien hebt). En als het dan nog je eigen ouders zijn die het niet zien zitten, dan kan dat wel hard aankomen...
Misschien willen ze jou en je toekomstige gewoon een romantische tijd laten beleven, zonder dat zij er zelf bij zijn? Dat ze jullie die tijd alleen willen gunnen? Zoals je zegt, de kant van je partner zal er ook niet bijzijn?
Moeilijk als je in die situatie zit natuurlijk, en ik hoop dat jullie er snel aan uit raken!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|