Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korte enquete, maak kans op Bijenkorf waardebon!

30-4-2015 12:04:13
Ga je binnen 18 maanden trouwen of ben je in de afgelopen 18 maanden getrouwd? Heb je een luxe bruiloft in het hogere segment op het oog of gehad? Doe dan mee aan deze enquête en win één van de vijf cadeaukaarten van de Bijenkorf ter waarde van €20, -.
Om een beeld te krijgen van de wensen en behoeften van bruidsparen in het hogere segment, willen we je vragen om deze enquête in te vullen. De enquête bestaat uit 4 pagina’s en bevat zowel multiple-choice als open vragen. Omcirkel per vraag altijd maar één antwoord, tenzij de vraag specifiek om meerdere antwoorden vraagt. Het beantwoorden van de vragen neemt circa 5 minuten in beslag. Waar de vraag in de toekomstige tijd wordt gesteld, kun je deze, indien je al getrouwd bent, lezen in de verleden tijd.

Lucia Sandaal Wedding Design
http://www.luciasandaal.com
ENQUETE:

Nikki

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 546

Nikki

Meld misbruik30-4-2015 14:04:53

Belangrijk: 'Budget vanaf 40.000 euro'

Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik30-4-2015 15:52:06

Zijn er echt mensen die zoveel over hebben voor een huwelijksfeest?

Geen oordeel, gewoon een oprechte vraag...

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik30-4-2015 16:52:56

Ik in elk geval niet...

Karen
30-5-2015
 Meld misbruik30-4-2015 17:14:43

In amerikaanse shows zie je vaak zo'n hoge bedragen, maar hier is dat eerder uitzonderlijk denk ik

Nele
15-5-2015
 Meld misbruik30-4-2015 18:58:32

Hallow???

Ik vind onze bruiloft luxe omdat de mensen die we graag zien dicht bij ons zullen zijn, omdat we ons niet hebben laten beïnvloeden door anderen maar ons buikgevoel hebben gevolgd... dat is voor ons luxe. Niet de prijskaartjes...

Al doet ieder zijn ding natuurlijk, stelt ieder zijn eigen prioriteiten... niet erg dat onze bruiloft "te min" is voor de enquête! Voor ons is ze perfect!!! Voor héél wat minder centen!! ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...