Terug naar overzicht
Hey Sanne!Het enige wat ik heb meegenomen was een strapless bh. Mijn schoenen had ik pas tijdens de tweede pasbeurt nodig omdat ze dan pas de lengte gemeten hebt. Het is beter dat je eerst je kleed kiest en dan de schoenen, want mijn kleed is bijvoorbeeld niet spierwit dus bij de keuze van de schoenen moet je daar wel rekening mee houden :-)Ik heb zelf mijn mama en mijn zus meegenomen. Mijn zus is mijn getuige ;-)Geniet maar van dat moment!! :-D want ik vond het wel iets speciaal ;-)
Huidskleurige lingerie, en ik had ook strapless BH. Panty had ik mee, maar niet nodig. Tip: shmink je niet te veel, want dan moet je doekjes aandoen om de witte kleden te beschermen. Ik moest in winkel 2 ook steeds op een beige doek blijven staan, en ik kreeg handschoentjes aan om de jurk te beschermen. Was wel nog grappig :)Enjoy, enjoy, enjoy. Ik wou soms dat ik er nog 100 extra had kunnen passen :D
Op zich heb je niet echt iets nodig. Bh kan handig zijn als je voor een bepaald model wil gaan. Schoenen en panty's werden voorzien in de winkel. Doe inderdaad wel zo weinig mogelijk of geen make-up aan. Op de onderrok die ik kreeg als voorbeeld zat ook een serieuze vlek op door iemand die gepast had met fond de teint aan...Bij mij was enkel de mama mee, getuige moest werken die dag. Meestal vragen ze om niet meer dan 2 mensen mee te nemen, kwestie dat het daar niet bomvol staat.
Wel... Ik had niets mee :-DMijn schoenen heb ik echt maar op het laatste moment gevonden (gelukkig, want da's niet gemakkelijk met een 42 als vrouw!)Ik had 2 of 3 mensen mee, maar tijdens de passen veranderde dat wel eens volgens wie mee kon op dat moment
De eerste keer ga je echt gewoon voor je kleed te kiezen :) je hebt dan niets nodig in principe. Bij mijn tweede pas op 5 juni hebben ze gevraagd mijn schoenen en lingerie mee te brengen. ik ga dan vragen welke juweeltjes in er best bij kan nemen en zo. Dus geen stress as je in een goede winkel gaat waar ze je goed helpen, is dat zeker niet nodig ;-) Groetjes Dorien