Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur

28-5-2015 11:08:04
Toen ik mijn bruidsjurk ging bestellen heb ik meteen ook hèt perfecte jurkje voor mijn kleine meid gevonden.Nu zou ik het een leuk idee vinden om iedereen (man, zoon, ikzelf, getuigen en bruidsmeisjes) ook een ''touch'' van dat kleur te laten dragen.
Voor mijn zoon dacht ik aan de das, mijn vriend de sokken (want het is echt wel roze en hij wilt een bordeaux hemd dragen, vandaar zou een das niet passen), voor ikzelf dacht ik aan schoenen en/of mijn nagels in dat kleur te doen en mijn getuigen en bruidsmeisjes mogen kiezen. Een riem, nagellak... Zo lang het kleur maar aanwezig is :)
Nu is mijn vraag, is dat erover? Hoe zouden jullie het aanpakken?

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 702

Debby
20-6-2015
 Meld misbruik28-5-2015 11:59:15

Hoi Melissa,

Ik vind het een leuk idee, want wij doen het zelf ook met de kleur muntgroen :) De mannen in de suite dragen een muntgroene das, de 3 (vrouwelijke) getuigen een muntgroen kleedje en de overige vrouwen in de suite een muntgroen accessoire naar keuze. We vonden dit een leuk idee omdat het toont dat zij bij de suite horen (en toch belangrijk zijn voor ons op deze dag) en dat het er ook leuk zal uitzien voor bijvoorbeeld de foto's.

Groetjes,
Debby

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik28-5-2015 20:28:31

Ook hier werken met een dresscode.. Casual chic with a touch of fuchsia!
Voor iedereen die uitgenodigd werd, wat mogen ze zelf kiezen.. Wij zijn dus benieuwd! 😀

Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik29-5-2015 10:45:07

Zeker niet erover. Al zullen de mannen misschien wel wat hulp van je nodig hebben met het vinden van iets geschikt :-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...