Terug naar overzicht
Hoi Evelien,Hoeveel vraag je voor die bordjes van Mr en Mrs? Van waar ben je en stuur je ook op?Groetjes Deborah
Proficiat met jullie huwelijk!Ik heb wel interesse in enkele dingen en heb je een mailtje gestuurd via 2dehands.Groetjes Nicky
@ Deborah: we vragen 0,50 euro per stuk. Dus 1 euro voor beide :) Wij wonen in Duffel en willen het gerust opsturen maar vrees dat de verzendingskosten duurder gaan zijn dan de bordjes zelf.@ Nicky: ik zal het zo dadelijk beantwoorden :)
vanwaar heb je die bordjes als ik vragen mag? dan kan ik ze mss beter zelf ook halen of bestellen, want als de verzendkosten duurder zijn dan de bordjes zelf heeft het weinig zin :DToch bedankt!Groetjes
vanwaar heb je die bordjes als ik vragen mag? dan kan ik ze mss beter zelf ook halen of bestellen, want als de verzendkosten duurder zijn dan de bordjes zelf heeft het weinig zin :D
Toch bedankt!
Groetjes
Dag Evelien,Ik heb interesse in de staanders (alle 6, en liefst meer maar die zal je niet hebben zeker?). Zijn dat die van Ikea? Dan kan ik er nog 6 bijhalen :-)En die tule, de witte zou ik ook willen.Wat is de totaalprijs voor deze 7 artikelen? Ik kan ze makkelijk komen halen, woon niet ver van Duffel :-)Groetjes, Charlotte
Dag Evelien,
Ik heb interesse in de staanders (alle 6, en liefst meer maar die zal je niet hebben zeker?). Zijn dat die van Ikea? Dan kan ik er nog 6 bijhalen :-)
En die tule, de witte zou ik ook willen.
Wat is de totaalprijs voor deze 7 artikelen? Ik kan ze makkelijk komen halen, woon niet ver van Duffel :-)
Groetjes, Charlotte
@ Charlotte: wij hebben 6 staanders en het zijn inderdaad die van de ikea :) Ze kosten 0,50 euro per stuk dus 3 euro in totaal. De witte tule is ondertussen al verkocht.Laat gerust weten wanneer je ze kan komen halen en dan laat ik je ons adres wel via privébericht weten.Groetjes en alvast bedankt!
@ Deborah : wij hadden de bordjes besteld via www.styleyourparty.be We wilden ze gebruiken bij de fotoshoot maar waren ze vergeten :)