Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele trouwspulletjes te koop

8-6-2015 10:33:51

Goedemorgen,

Nu onze huwelijksdag voorbij is hebben we nog enkele dingetjes die we niet meer nodig hebben.
Hopelijk kunnen we er een andere bruid gelukkig mee maken.
Hierbij de link naar het zoekertje:

http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestarti...

groetjes Evelien

evelien
9-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 732

Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik8-6-2015 13:06:38

Hoi Evelien,

Hoeveel vraag je voor die bordjes van Mr en Mrs? Van waar ben je en stuur je ook op?

Groetjes Deborah

Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik8-6-2015 13:11:42

Proficiat met jullie huwelijk!
Ik heb wel interesse in enkele dingen en heb je een mailtje gestuurd via 2dehands.

Groetjes Nicky

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik8-6-2015 20:32:22

@ Deborah: we vragen 0,50 euro per stuk. Dus 1 euro voor beide :)
Wij wonen in Duffel en willen het gerust opsturen maar vrees dat de verzendingskosten duurder gaan zijn dan de bordjes zelf.

@ Nicky: ik zal het zo dadelijk beantwoorden :)

Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik9-6-2015 9:30:36

vanwaar heb je die bordjes als ik vragen mag? dan kan ik ze mss beter zelf ook halen of bestellen, want als de verzendkosten duurder zijn dan de bordjes zelf heeft het weinig zin :D

Toch bedankt!

Groetjes

Charlotte
27-6-2015
 Meld misbruik9-6-2015 12:43:01

Dag Evelien,

Ik heb interesse in de staanders (alle 6, en liefst meer maar die zal je niet hebben zeker?). Zijn dat die van Ikea? Dan kan ik er nog 6 bijhalen :-)

En die tule, de witte zou ik ook willen.

Wat is de totaalprijs voor deze 7 artikelen? Ik kan ze makkelijk komen halen, woon niet ver van Duffel :-)

Groetjes, Charlotte

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik9-6-2015 12:55:58

@ Charlotte: wij hebben 6 staanders en het zijn inderdaad die van de ikea :) Ze kosten 0,50 euro per stuk dus 3 euro in totaal.
De witte tule is ondertussen al verkocht.
Laat gerust weten wanneer je ze kan komen halen en dan laat ik je ons adres wel via privébericht weten.

Groetjes en alvast bedankt!

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik9-6-2015 13:01:17

@ Deborah : wij hadden de bordjes besteld via www.styleyourparty.be
We wilden ze gebruiken bij de fotoshoot maar waren ze vergeten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...