Terug naar overzicht
Hey iedereen
Wij zijn volop bezig met offertes op te vragen voor onze trouwuitnodigingen, nu heb ik een klein vraagje: we zijn van plan om rsvp kaartjes toe te voegen (voorbeeldje: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32330494378_1/Handmade-Creative-Rustic-Lace-Wedding-Invitations-a-set-with-Main-Invitation-font-b-RSVP-b-font.jpg )
Nu vroeg ik mij af of er daar iemand ervaring mee heeft? Worden deze kaartjes echt teruggestuurd? Of mailen/bellen mensen liever?
Bedankt!!
Het hangt er helaas ook soms wat vanaf, hoe populair of gegeerd je bent.Velen laten zowiso al niet weten of ze naar je feest komen of niet, of wel heel laat.Hoe persoonlijker de aanpak, hoe meer volk en duidelijkheid omtrent hun aanwezigheden.Je gasten persoonlijk eens opzoeken of opbellen werkt meestal veel effectiever dan uitsluitend kaartjes of de zoveelste email, enzmvg
Persoonlijk vind ik dat ook zeer persoonlijk om met RSVP kaartjes te werken. Ik zou sowieso wel postzegels voorzien. Volgens mij hebben veel mensen geen of weinig postzegels in huis en dat verhoogt de drempel aanzienlijk.Zelf hebben wij er ook over nagedacht om daarmee te werken. Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat ik hier op het forum las dat mensen nogal laat of helemaal niet reageren. Momenteel komen de antwoorden bij ons binnen en er zijn een heleboel mensen die nog niet gereageerd hebben, spijtig. Wij vonden het dan jammer om in 'ongebruikte' postzegels te investeren. Wel hebben wij met een RSVP kaartje gewerkt. Ik heb de drukker gevraagd om er een tekstje op te zetten, gevolgd door onze gegevens. Veel succesSilke