Terug naar overzicht
Hallo,
Ik heb een zeer mooie verlovingsring. Bij het zoeken naar trouwringen valt eigenlijk alles in het niets in vergelijking met mijn huidige ring. Dus ik denk om er een hele fijne te laten maken die ik tesamen met mijn verlovingsring kan dragen.
Wat doen jullie met je verlovingsring na de trouw?
Groetjes
Wij doen het ook op die manier. Mijn verlovingsring is heel traditioneel met een grote steen in het midden en allemaal kleine steentjes aan de zijkanten. Mijn trouwring wordt er ook eentje die volledig bezet is met steentjes zodat ik die erbij kan dragen.
Ik heb het zelfs nog 'simpeler' gehouden: ik heb mijn verlovingsring 'herbruikt' als trouwring. Ik vind één ring eigenlijk genoeg.
Ik graag mijn verlovingsring rechts, mijn trouwring links. Zo komen beide ringen tot hun recht :-)
Ik heb ook de klassieke verlovingsring (Solitair) en ga deze boven mijn trouwring dragen - de trouwring wordt een fijne ring die volledig bezet is met steentjes dan krijg je ongeveer zoiets als dit (http://www.elnora.be/elnora-solitair-prinses-verlovings... )groetjes
Ik ga mijn verlovingsring rechts dragen en mijn trouwring links. Ik wil ze absoluut allebei laten zien :).
Ik zet ze ook boven elkaar. Maar ik ging voor de cheaper version. Enkel vooraan nog steentjes. Steentjes genoeg nu :)
Merci voor de reacties. Iemand zei me om deze te laten smelten en het goud voor de trouwring te gebruiken, maar dat zou ik veel te spijtig vinden!Ik denk dat ik inderdaad voor één met steentjes zal gaan (afhankelijk van hoe duur dit blijkt te zijn, haha)
Merci voor de reacties. Iemand zei me om deze te laten smelten en het goud voor de trouwring te gebruiken, maar dat zou ik veel te spijtig vinden!
Ik denk dat ik inderdaad voor één met steentjes zal gaan (afhankelijk van hoe duur dit blijkt te zijn, haha)
bij mij zal het zoals bij Gitte en Tinne worden: verlovingsring rechts en trouwring links ;-)
Hier ook een prachtig exemplaar en ik draag ze dus allebei.Verloving links, trouwring rechts.Ze zijn beiden op maat van de vinger gemaakt.Voor mijn verlovingsring heeft mijn man een ring die ik zowat elke dag droeg (linkermiddenvinger) "gepikt" en meegenomen naar een juwelier.