Terug naar overzicht
Dag Charlotte, Wij waren de gelukkigen die op 4 juli getrouwd zijn in 't Klein Reigaertsvliet met als topfotografe Sophie Degroote! Het is echt een suuuuuper mooie zaal, de uitbaters zijn heel meegaand en vriendelijk! Bovendien ben je volledig vrij van traiteur, decoratie, dj enz.... Er is helemaal geen hinder omdat het dicht bij hun privé huis staat, in tegenstelling! Bovendien verhuren die mensen maar 1 keer per week hun schuur dus mag je er al een hele week in wat ook een voordeel is als je zelf voor de decoratie wil kijken! Ook de locatie rondom het gebouw is super, heel idyllisch en genoeg tof fotomateriaal ;) ! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!Vele lieve groetjes, Mevrouw De Bruyne
Dus er loopt daar niet constant volk rond of tractoren die rondrijden wanneer je de receptie in de tuin houdt daar? En qua hinder van de muziek? Ik wil er gewoon niet constant mee inzitten of we hen niet storen omdat de deur van de schuur aan de kant van hun huis staat. Maar dat is dus geen enkel probleem?
Sorry dat ik even met een vraagje tussendoor afkom, maar kan iemand me zeggen wat de huurprijs is voor de zaal 't Klein Reigaertsvliet ? Ik vind heel weinig info terug op het internet over deze locatie...
Neeeee totaaal niet! Bij ons zijn ze geen enkele keer gepasseerd en gezien de hoeve redelijk in het veld ligt heb je zeker geen last van andere autos die passeren. Wij hadden het geluk dat het mooi weer was en hebben de beide recepties in de tuin kunnen laten doorgaan. 'S middags hadden wij een live band die kwam spelen en ook dat was helemaal geen probleem! we hadden rond alle boompjes witte lintjes gehangen en in de bomen in de tuin witte lampionen echt heel romantisch, en niets was hen teveel! Ook stond er s middags een springkasteel vr de kindjes! Wij zijn om 6u30 nr huis vertrokken en de dj heeft zeker tot rond 5u30 doorgespeeld. De zaal kost 1500€ zonder bar. Indien je de bar erbij wilt is het 100€ extra. Maar de bar is ook volledig in hout en past perfect in het kader. Op internet is er inderdaad heel weinig te vinden maar je kan carine of koen gerust bellen of mailen. Het zijn zeer sympathieke mensen en zullen je graag een rondleiding geven zonder verplichting. Allez bij ons was dat toch zo!