Terug naar overzicht
ik veronderstel dat je in sept 2016 trouwt? Ik ben nu 7 maand zwanger en wij trouwen ook in sept 2016. Ik ben in een winkel voor trouwkledij gaan informeren en daar adviseren ze van pas te gaan passen als je max. nog 2 maten zou "afvallen". Ik beval in sept, en hoop tegen januari in de buurt van mijn "streeffiguur" te zitten ;-), om dan te gaan passen. Volgens mensen in trouwwinkel geeft dat ruim voldoende tijd... Geniet nog v je zwangerschap!!!!
Hey,het hangt er ook vanaf hoeveel je bent bijgekomen tijdens je zwangerschap. Ik ben maar liefst 25 kilo bijgekomen tijdens mijn zwangerschap. De eerste 10 ben je snel kwijt maar de rest duurt wel wat langer. Reken maar dat je de eerste weken na je bevalling niet echt de kracht hebt om intens te sporten, maar alles komt goed!Ik heb mijn jurk ook gekozen en in de winkel gezegd dat ik nog zeker 15 kilo wou afvallen en dit was geen probleem. Hangt natuurlijk ook af van het model van je kleed...
Ik heb mijn kleed gekozen 20 april en trouw volgende week. Laat je dus niet opjagen 'omdat je dringend een kleed moet kiezen'. Geniet van je zwangerschap, doe goed je best en ga rond april naar een trouwwinkel. Dan kan je nog zeggen dat je nog gaat afvallen. Ze passen sowieso je kleed helemaal aan!Groetjes!