TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deborah
16-7-2016
|
2-9-2015 12:45:20
Ik kan je er 2 aanraden. Jay, zij werkt voor MAC en woont in Hasselt, ze is alleen niet goedkoop maar wel super goed! Mijn make up doet Annemie, zij woont in Rekem en weet niet of ze tot Heusden komt. Zij is ook super goed en vraagt geloof ik 25 euro pp op verplaatsing. Jay heeft een FB pagina: JayLiciousMakeUp Artistry. Annemie heeft ook een FB pagina: liefpandabeertje. Succes! Groetjes Deborah
|
|
nina
19-9-2015
|
2-9-2015 12:52:13
pastille uit leerne is ook de moeite heb ik al gehoord :) mijn makeup wordt gedaan door elke willemen van mac
|
|
Joyce
9-7-2016
|
2-9-2015 18:16:50
hey, bedankt, maar ik zoek iemand uit de buurt van Heusden bij Gent (9070), niet Heusden in Limburg.
|
|
Joke
|
2-9-2015 19:48:56
Dag Joyce,
Ik heb mijn schoonheidsinstituut in Sint-Amandsberg. Dat is helemaal niet zo ver van Heusden! :-)
Ik ben op jouw trouwdag nog beschikbaar om de make-up van jou en eventuele andere personen te verzorgen. Met veel plezier zelfs!
Neem gerust eens een kijkje op mijn website: www.glanceofbeauty.be , daar vind je ook een link naar de facebookpagina waar je heel veel voorbeelden kan zien van de bruiden die ik al gemaquilleerd heb.
Bij vragen, mail of bel je maar!
Veel succes nog alleszins!
Groetjes, Joke
|
|
Sophie
29-8-2015
|
4-9-2015 10:00:05
Hey Joyce,
Mijn mama, getuige, schoonzus en ik hebben allemaal onze make-up laten doen door Kim aka Queen Fatale. Zij is van Evergem. Ze is superlief en echt heel goed! Ik wou vooral naturel, mijn schoonzus smokey eyes en ze kan het allemaal! Haar website is http://www.queenfatale.be/ en op facebook kan je ze hier vinden: https://www.facebook.com/queenfatale?fref=ts Veel succes! Groetjes
|
|
Heidi
|
6-10-2015 16:29:52
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|