Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurzen

3-9-2015 20:28:26
Hallo, heeft iemand ervaring met het bezoeken van een trouwbeurs?
Is dat de moeite? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iemand ooit echt goede vondsten gedaan op zo een beurs?

Cathé
28-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 833

Tara
17-6-2016
 Meld misbruik4-9-2015 9:07:08

Wij zijn in Leuven geweest, en we hebben er toen wel wat ideeën opgedaan.
Vanaf dan zijn we beginnen plannen en dan weet je toch al iets over verschillende dingen, daar hebben ze me ook deze site aangeraden.

Wouter

Meld misbruik4-9-2015 9:19:01

Als je het graag zelf wil uitpluizen,
hier kan je je gratis inkomtickets downloaden.
http://retro-fotograaf.be/trouwbeurs-brussel.html

Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik4-9-2015 12:54:23

Je kan er idd goede ideeën opdoen en ook vaak in de portfolio van vele fotografen kijken.
Het geeft je ook een goed beeld van wat je allemaal juist moet regelen en welke mogelijkheden er zijn :)
Het is ook iets wat je alleen maar kan gaan bezoeken als je verloofd ben. Iedereen mag er natuurlijk binnen maar waarom zou je gaan als je al getrouwd bent ;)
Alle leuke dingen die erbij horen doen, zou ik zeggen! ;)

Reinhilda

Meld misbruik29-9-2015 21:11:16

Ha, ha .....

Er zijn nog mensen die naar de beurs willen komen !

Dat doet ons handelaars natuurlijk heel veel plezier.

Ik vind het altijd superleuk om de trouwers te ontmoeten om de beurs. Om van gedachten te wisselen enz.

Je doet niet alleen goede ideeën op, maar je krijgt ook de beste produkten aangeboden.

Zeker doen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...