Terug naar overzicht
Wij zijn in Leuven geweest, en we hebben er toen wel wat ideeën opgedaan.Vanaf dan zijn we beginnen plannen en dan weet je toch al iets over verschillende dingen, daar hebben ze me ook deze site aangeraden.
Als je het graag zelf wil uitpluizen,hier kan je je gratis inkomtickets downloaden.http://retro-fotograaf.be/trouwbeurs-brussel.html
Je kan er idd goede ideeën opdoen en ook vaak in de portfolio van vele fotografen kijken.Het geeft je ook een goed beeld van wat je allemaal juist moet regelen en welke mogelijkheden er zijn :) Het is ook iets wat je alleen maar kan gaan bezoeken als je verloofd ben. Iedereen mag er natuurlijk binnen maar waarom zou je gaan als je al getrouwd bent ;)Alle leuke dingen die erbij horen doen, zou ik zeggen! ;)
Ha, ha .....Er zijn nog mensen die naar de beurs willen komen !Dat doet ons handelaars natuurlijk heel veel plezier.Ik vind het altijd superleuk om de trouwers te ontmoeten om de beurs. Om van gedachten te wisselen enz.Je doet niet alleen goede ideeën op, maar je krijgt ook de beste produkten aangeboden.Zeker doen !