Terug naar overzicht
Wij hebben onze stempel laten maken door iemand op Etsy. Nog geen €10 betaald en stempel was perfect!
wij hebben onze stempel laten maken door durftestempelen.nl :) TOP service en kwaliteit! Je krijgt er ook gratis inkt bij Ons logo heb ik zelf ontworpen en de andere grafische dingen gaat een goede vriend van ons doen die hier wat mee bezig is.
Hallo, wij hebben samengewerkt met sofie mus van mustique in gent, zij heeft al ons drukwerk ontworpen (misboekjes, uitnodigingen, menu's, stickers voor onze bedankingen etc) allemaal in wit & goud. Heel tevreden van haar werkwijze en ontwerp, ook de drukker waar ze mee samenwerkt is goed (de kwaliteit van onze prints zijn echt goed)Denk dat je wel sowieso prijziger af bent als je het op die manier doet dan idd via etsy iemand te zoeken of via een drukkerij zelf te werken. Tis maar waar je zelf je gading vindt en hoe creatief je zelf bent (ik wist perfect wat ik wou maar mijn creativiteit is 0 :) ) maar als je zelf creatief bent en/of goed kan werken met indesign of photoshop kan je zelf veel doen hoor! succes alvast!
Hallo, wij hebben samengewerkt met sofie mus van mustique in gent, zij heeft al ons drukwerk ontworpen (misboekjes, uitnodigingen, menu's, stickers voor onze bedankingen etc) allemaal in wit & goud. Heel tevreden van haar werkwijze en ontwerp, ook de drukker waar ze mee samenwerkt is goed (de kwaliteit van onze prints zijn echt goed)
Denk dat je wel sowieso prijziger af bent als je het op die manier doet dan idd via etsy iemand te zoeken of via een drukkerij zelf te werken. Tis maar waar je zelf je gading vindt en hoe creatief je zelf bent (ik wist perfect wat ik wou maar mijn creativiteit is 0 :) ) maar als je zelf creatief bent en/of goed kan werken met indesign of photoshop kan je zelf veel doen hoor! succes alvast!
Dag Dawn, Kan je even laten weten via wie dat was via Etsy? En heb je douane of import moeten betalen (bv. als het van de US komt).BedanktGroeten, Angela
Dag Dawn,
Kan je even laten weten via wie dat was via Etsy? En heb je douane of import moeten betalen (bv. als het van de US komt).
Bedankt
Groeten,
Angela
Wij hebben via haar besteld:https://www.etsy.com/shop/Cre8tiveRubberStamp We hebben wel ongeveer zelf een ontwerpje gemaakt, zeer eenvoudig.Geen douanekosten, enkel $3 verzendkosten.
Douanekosten heb je vanaf 22 euro. Dus gewoon zoveel mogelijk apart bestellen/versturen.Hier meer info: http://www.zdnet.be/article/146479/wat-met-douanekosten...
Wij lieten onze uitnodigingen maken door een bevriend grafisch ontwerper (op internet/facebook te vinden onder: Joey Stijven Graphics). We waren er super tevreden van, hebben veel positieve reacties gekregen. Regio = Limburg.
thanks ladies!angela
thanks ladies!
angela
Hallo,wij hebben onze uitnodigingen laten maken door Wederik De Meersman, iemand uit regio Leuven.Vraagt maar €50 voor het ontwerp, hoeveel aanpassingen je ook laat doen! Hij heeft onze kaarten en een voorpagina voor het misboekje ontworpen.Echt een aanrader!Groetjes,