Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

picknick

12-10-2015 15:08:35
Ik ben opzoek naar een mooi (afgelegen) park met picknicktafels. Liefst ook een schuur die er vlakbij is mocht het gaan regenen. Wij willen graag s'middags voor onze ceremonie gaan picknicken buiten in het park met onze suite. Wij trouwen in Geebets, dus liefst in de buurt ervan. Het zou nog toffer zijn als iemand een plaats weet die ook meteen alles klaar zet en voor het eten zorgt. Het mag natuurlijk ook een brasserie zijn die een mooie tuin ter beschikking heeft maar het moet wel prive blijven. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Deborah

Deborah
16-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 579

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik12-10-2015 16:47:41

Hallo Deborah,

Heb je al eens gehoord bij Het Monnikenhof? Dat kasteel schuin tegenover Marc&Carina (frituur) misschien dat zij iets kunnen doen voor je?

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
http://www.marrynique.be/
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...

Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik12-10-2015 19:13:10

Hallo Annelies, nee nog nooit van gehoord! Dit ligt toch op dezelfde straat als kasteel van Hoen he? Want daar trouwen wij. Zou idd een tof idee zijn, heb de foto's op internet bekeken en het heeft een prachtige tuin! Merci voor het te delen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...