Terug naar overzicht
Misschien eens op Google zien of je ze ergens goedkoper kan vinden.. Misschien via Engeland ofzo.. De mijne komen van de bruidswinkel maxim's couture en hebben 160 euro gekost maar ze zitten wel zalig! Omdat je ze in halve maten kan nemen
hoi ik heb de mijne nadien laten kleuren. Zo was het toch geen weg gegooid geld ;)Grz Sofie
Ik heb hier een paar rainbow -claudia schoenen te koop staan Niet gedragen wegens een halve maat te klein besteld en Jagré wou niet wisselen.Dus ik heb ze nadien bij Koonings opnieuw besteld in de correcte maat
Welke maat zijn jouw schoenen Kelly?
Als het online mag: http://www.elegantsteps.co.uk/
maat 6 (39)
Ik heb de mijne gekocht in Robel in Roeselare, 130 euro betaald dus valt nog mee :)
Ik heb nog een paar te koop, ongedragen aangezien ik 2 paar gekocht heb in de bruidswinkel van Rainbow Club. Ik kon niet kiezen............Model dat te koop is Florrie maat 40. Hak 6 cm. Prijs overeen te komen . Ideaal :-) dus niet de volle pot betalen maar toch nieuwe schoenen van Rainbow Club (maat 7)Op mijn huwelijk had ik model Penny aan. Laat maar iets weten indien interesse. Ben in bezit van aankoopbewijs bruidswinkel (Couture Ann in Aalst)
En heb uiteraard ook foto's van de bruidsschoenen