Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes

8-1-2016 16:01:47
Hallo allemaal,
Wij zijn nog eventjes ideetjes aan het op doen i.v.m. misboekjes.
Zouden er mensen zijn die eventueel eens hun trouwboekje willen doorsturen naar ons a.u.b.?
Zou heel erg vriendelijk zijn en tof om ideetjes op te doen.
(via bericht sturen we ons e-mail adres)
Alvast bedankt, succes ook!

kylie
25-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 975

kylie
25-6-2016
 Meld misbruik8-1-2016 16:25:56

Zou 15 pagina's te veel zijn? Of hoeveel pagina's hebben de meeste mensen?

Sanne
7-7-2012
 Meld misbruik8-1-2016 16:37:08

Wij hadden 16 pagina's. Ik vermoed dat je een A5 boekje zal maken? Als je dan het aantal pagina's door 4 kan delen, komt het mooi uit. Ik wil je gerust ons boekje doorsturen.
Succes!

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik8-1-2016 16:51:17

Ik had 6 pagina's (Word bestand).
Geloften stonden er niet uitgeschreven in en de eindtekst ook niet, dat was een persoonlijk woord door een van de getuigen.

Peter Lemahieu

Meld misbruik9-1-2016 22:59:57

Het is een beetje spijtig dat dit type bericht altijd maar moet terugkeren. Bruidspaartjes die beslissen om 'voor de kerk' te trouwen, en het dan maar zelf in elkaar moeten boksen.

Een kerkelijke ceremonie is niet gratis. Priesters laten zich betalen. En wat moeten die dan doen behalve de mis opdragen en het boekje volgen? Kunnen die dan eens niet wat helpen en een stuk of 5 word files mailen? Ze doen toch nog regelmatig huwelijken? Dan is het zelfs maar doorgeven van de 'best of' van wat al de revue passeerde.

Stephanie
24-6-2016
 Meld misbruik10-1-2016 12:27:34

Hallo, wij hebben van onze priester een boek gekregen met teksten die we kunnen gebruiken. Wij zijn nu druk bezig ons boekje in elkaar aan het knutselen. Als je wilt, stuur ik het naar je door.
Groetjes!

Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik10-1-2016 15:37:45

En zeker eens kijken naar www.misboekjemaken.be (echt supergoed e-boek) en volgen op www.facebook.com/misboekje!

Echt een geweldige leidraad om eraan te beginnen, en Vicky volgt alles goed op . Ze maakt ook misboekjes, dat zal zeker ook in orde zijn.

Chloé
14-5-2016
 Meld misbruik12-1-2016 21:12:03

Hey Kylie,

Als je wil stuur ik je ons misboekje wel eens door.
Contacteer me gerust via een berichtje.
Wij hebben trouwens 24 pagina's in A5 formaat. Zoals Sanne al zei is het bij A5 formaat aangeraden om een veelvoud van 4 te hebben in het aantal pagina's.
Het voorblad zit hier wel niet bij. Dat hebben we apart opgestuurd naar de drukker omdat dit dezelfde layout heeft als onze uitnodigingen.

kylie
25-6-2016
 Meld misbruik15-1-2016 17:19:23

Vriendelijk bedankt voor de reacties, info!

Je mag het mailen naar kylie.soubry@hotmail.com
Alvast bedankt!!
Groetjes

Jessie
4-6-2016
 Meld misbruik16-1-2016 19:56:04

Zouden jullie ook even naar mij willen doormailen: jessie_rotthier@hotmail.com

anne
25-6-2016
 Meld misbruik27-1-2016 22:09:09

Hallo,

Onze ceremoniejongen, die ook onze ceremonie mee zou invullen heeft net laten weten dat hij niet aanwezig zal zijn owv de Belgen die op dat moment zullen spelen (voetbal) :o). Een klein beetje paniek... dus een warme oproep aan jullie. Wij zijn op zoek naar een leidraad voor een niet kerkelijke ceremonie. We hebben beslist om het door getuigen en beste vrienden te laten invullen maar ik ben nu op zoek naar voorbeeldjes van ceremonieteksten (ben niet van plan dit over te nemen maar om een idee te krijgen). Wie mij kan helpen? Tips, ideeën altijd welkom.
Je mag ideetjes altijd doormailen naar anne.daenen@gmail.com.
Alvast een dikke merci

anne
25-6-2016
 Meld misbruik30-1-2016 13:52:16

Oei helemaal geen reactie

Iemand tips waar je ideeën vindt om je ceremonie in elkaar te steken?
Ideeën altijd welkom, we zijn zeker niet van plan om teksten letterlijk over te nemen.
Anne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...