Terug naar overzicht
Hallo, wik trouwen heel binnenkort in februari, en ik ben eind augustus vorig jaar gaan kijken. De nieuwe collectie moest ook grotendeels nog binnenkomen, maar dat heeft me niet tegengehouden om toch al te kijken wat ik graag zag. Ik heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden bij Bruidscouture Elena in Deinze, en hij is van de "Forever" reeks van Cymbeline, ik dacht dat hij uit de collectie van 2014 komt, ik hen dat zelfs maar achteraf geweten, nadat ik mijn keuze gemaakt had, maar ik ben er weg van en kan niet wachten om die prachtige jurk een hele dag te mogen dragen!! Het hangt natuurlijk af van hoe je daar zelf tegenover staag, voor sommigen is het misschien belangrijk dat de jurk uit de nieuwste collectie komt, voor mij was vooral belangrijk dat ik me er super in voel! Veel plezier bij de voorbereidingen!!
Hangt van bruidswinkel tot winkel af..Ik heb begin juli mijn jurk gekozen, van de nieuwe collectie 2016.Alles was nog niet binnen maar sommige merken wel zoals pronovias.
Hallo wij trouwen op 1/7/17 en ik ga in september kijken voor mijn droomjurk.
HalloIk trouw op 3 juni 2017 en ik ga 3juni dit jaar kijken .Juist een jaar op voorhand.De hele collectie was nu binnen zeiden ze.Anders misschien erna al veel weg