Terug naar overzicht
Misschien is de chalet in feestzaal Roxy te Nieuwkerken-Waas iets =) ? Wij gaan er dineren met ongeveer 30 personen, en er is een heel mooie siertuin aan =) !
Dag Sofie,Er zijn heel wat gelegenheden om een kleinere groep van een mooie omgeving te laten genieten. Het zijn locaties waar je ook in een grotere groep tercht kan maar waar ook mooie kleinere aparte zalen kunnen geboekt worden.- Kasteel Walburg - Sint-Niklaas. (Hier ben ikzelf gehuwd, prachtig park en kasteel = knappe foto's)- Koethuis Van Kastelenhof - Stekene- QC Stables - Sint-Niklaas (prachtmanège met zaaltjes in ranchstijl)- Feestzaal De Walhoek - Sint-Niklaas - oud knap gerestaureerde boerderij met knappe binnenplaats/tuin.- Restaurant Malpertus - Sint-Niklaas - leuk iets ouder restaurant, in bosomgeving- Molen Grote Napoleon - Hamme, mooi uitzicht op de eeuwenoude molenom er maar een paar te noemen.Veel succes!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Dag Sofie,
Er zijn heel wat gelegenheden om een kleinere groep van een mooie omgeving te laten genieten. Het zijn locaties waar je ook in een grotere groep tercht kan maar waar ook mooie kleinere aparte zalen kunnen geboekt worden.- Kasteel Walburg - Sint-Niklaas. (Hier ben ikzelf gehuwd, prachtig park en kasteel = knappe foto's)- Koethuis Van Kastelenhof - Stekene- QC Stables - Sint-Niklaas (prachtmanège met zaaltjes in ranchstijl)- Feestzaal De Walhoek - Sint-Niklaas - oud knap gerestaureerde boerderij met knappe binnenplaats/tuin.- Restaurant Malpertus - Sint-Niklaas - leuk iets ouder restaurant, in bosomgeving- Molen Grote Napoleon - Hamme, mooi uitzicht op de eeuwenoude molenom er maar een paar te noemen.Veel succes!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Bedankt voor de tips! Ik heb nog eens gemaild naar Roxy en kasteel Walburg. De Walhoek en Malpertus zal ik straks ook eens laten zien aan mijn verloofde. We zijn ook al gaan kijken naar een restaurant, maar de offerte laat wat op zich wachten, vandaar kijk ik nog eens verder in afwachting. Koetshuis van kasteel Den Brandt lijkt ook nog een optie maar daar kunnen we voorlopig niet gaan kijken want het is een tijdje verhuurd...
Ook mooi restaurantje met tuintje "Het Gevoel" in Sint-Niklaas. Ook de Villa in Melsele heeft mooie tuin en ook het Vredehof inWaasmunster heb je ook een zaaltje apart met mooie tuin en ook de Notelaar in Bornem apart zaaltje met heel mooie binnentuin.