Terug naar overzicht
Proficiat met jullie huwelijk!Het stadhuis kon je bij ons vanaf 6 maanden op voorhand aanvragen, maar ik denk dat dit verschilt van gemeente tot gemeente.Groetjes
Zal dan naarmate de datum dichterbij komt me eens beter gaan informeren, bedankt ;-)
Hallo,Vraag 1: Ons eerste bezoekje aan de priester was vooral een kennismaking en handige tips voor het misboekje. We kregen ook een hele bundel mee met teksten waaruit we konden kiezen.Vraag 2: Bij ons was dit ook 6 maanden op voorhand, maar er zijn gemeentes waar het vroeger kan. Spring eens binnen in het stadhuis. Daar zullen ze je hopelijk meer kunnen vertellen.Groetjes!
Hallo,Bij ons is het ook ten vroegste 6 maand op voorhand om de echte aanvraag te doen maar we hebben wel al 1,5jaar op voorhand onze datum en het uur kunnen reserveren. Dus best eens langsgaan.Groetjes Nicky
Bij onze gemeente mag dit al max. Een jaar op voorhand dus het verschilt echt van gemeente...
Weet je al wie je pastoor gaat zijn?Vond dat ook moeilijk om zicht op te krijgen indertijd. Maar alles over de voorbereiding van het kerkelijk huwelijk staat superduidelijk uitgelegd in het e-boek van www.misboekjemaken.be :-) Vind het echt een aanrader om de weg te vinden in heel die administratie!
Weet je al wie je pastoor gaat zijn?
Vond dat ook moeilijk om zicht op te krijgen indertijd. Maar alles over de voorbereiding van het kerkelijk huwelijk staat superduidelijk uitgelegd in het e-boek van www.misboekjemaken.be :-) Vind het echt een aanrader om de weg te vinden in heel die administratie!
Bedankt allemaal 😊 Ik ga deze week nog eens binnenspringen op de gemeente 😊
Dag Faye,Waarschijnlijk had de persoon van dat mailtje een slechte dag .Maar alvast proficiat met jullie huwelijk.Bij deze stel ik ons dan graag even voor.De Ras Exclusief Vervoer. - Keuze uit verschillende luxueuze wagens. - Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.Benieuwd naar meer ? Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Nog veel succes met de voorbereidingen,Met vriendelijke groeten,Chantal