Terug naar overzicht
Hallo allemaal,
Wij zijn net verloofd. We hadden graag op 28/07/2017 in het huwelijksbootje gestapt.
Vanaf wanneer beginnen we alles te regelen?
Kan iemand mij tips geven?
Hartelijk dank!
Stefanie
Proficiat Stefanie! :-)Dat is ongeveer zoals bij ons. Verloofd op 1 januari 2015 en wij trouwen anderhalf jaar later (13 augustus 2016). In februari 2015 lag het volgende al vast: feestlocatie, DJ, fotograaf, videograaf, ceremonie. In september 2015 heb ik mijn bruidsjurk gekozen en besteld. Sinds begin dit jaar ligt mijn visagiste/kapster vast met proef in juni, de meisjes hun suitekledij is in de maak, afspraak voor het op maat maken van kostuum verloofde is ingepland in april, gemeentehuis ligt vast, uitnodigingen zijn gekozen en we verwachten nu proefdruk.Verleden maand hadden we een afspraak met de bloemist mbt bruidsboeket, aankleding feestlocatie en corsages. Ook de cadeau's voor getuigen en ouders zijn volledig klaar.Ik hoop je hiermee al wat verder te hebben geholpen.Groetjes
Je moet heel goed opletten hoor. Wanneer je over een huwelijk praat gaan de prijzen nogal eens vlug omhoog. Heel goed vergelijken en niet denken, als we meer betalen krijgen we een hogere kwaliteit. Dat hebben wij al ondervonden. Als je eens een paar beurzen bezoekt dan val je achterover van de prijzen die sommige handelaars durven vragen. Sommigen verdubbelen, zelfs verviervoudigen hun normale tarief als het om een huwelijk gaat.
Hallo proficiat met jullie verloving.Wij trouwen op 1/7/17 en hebben al onze zaal fotograaf dj en vervoer van begin dit jaar geregeld.Je moet echt vlug zijn voor als je iets wil.heel veel succes
Hoi t is net wat bovenstaande mensen ook zeggen regel op je gemak en op,tijd.Wij hebben een Ferrari gehad uit de buurt van Willemstad en deze had al boekingen voor zomer 2018 ( cabrio)Groetjes
Het klopt inderdaad wat hierboven wordt gezegd. Voor sommige zaken kan je er niet vroeg genoeg bij zijn zoals o.a. feestlocatie, DJ, fotograaf, videograaf, etc. Andere zaken, kunnen op een later tijdstip worden geregeld. Bij onze zoektocht naar een zaal in januari 2015, had ik ook gemerkt dat één van onze 3 voorkeurszalen reeds geboekt was op de datum dat wij gaan trouwen deze zomer.Groetjes,
Alles begint bij een feestzaal vinden die nog vrij is op de dag dat jullie wensen, die aan al jullie wensen voldoet en die VOORAL binnen jullie budget valt.Al de rest kan je pas vast leggen als die datum zeker vast ligt!Groetjes!
Alles begint bij een feestzaal vinden die nog vrij is op de dag dat jullie wensen, die aan al jullie wensen voldoet en die VOORAL binnen jullie budget valt.Al de rest kan je pas vast leggen als die datum zeker vast ligt!
Groetjes!
Hey,Wij trouwen op 20/05/2017 en zijn verloofd van 14/02 dit jaar.Wij wilden ook alles op ons gemakske regelen maar intussen liggen de feestzaal, auto en fotograaf al vast.Als je ergens je zinnen hebt opgezet wacht je best niet te lang af. Bij de auto's waren sommige die wij ook wel zagen zitten zelfs al weg.
Dag Stefanie,Graag wil ik ons even voorstellen.De Ras Exclusief Vervoer. Keuze uit verschillende luxueuze wagens. Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of opwww.derasexclusief.be Nog veel succes met de voorbereidingen.Met vriendelijke groeten,Chantal
wij zijn net verloofd en gaan pas trouwen in september 2018...Het is echt een bewuste keuze om zolang te wachten en dan zijn we ook zeker dat alles wat we willen nog vrij zal zijn!groetjes en veel succes
Hey tina. Ben blij om dit te lezen... Was al bang dat ik de enige was. Net verloofd en gaan trouwen op 22/9. Gaan eind mei de zaal gaan vastleggen...