Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hondje aanwezig op bruiloft?

16-4-2016 22:15:08
Hoi wij zijn Sonja en Geert en trouwen in de zomer van 2017.
We hebben een hele lieve cocker Sookie en zouden haar graag de ringen laten dragen (ceremonie in de tuin) maar we zoeken nog een leuk liedje dat erbij past.
Zijn er nog koppeltjes die hun lieveling deel willen laten uitmaken van hun mooiste dag?

Sonja
5-8-2017
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 780

sonja
28-5-2016
 Meld misbruik17-4-2016 3:43:09

Hoi, wij willen dit (proberen) met onze kat. We hebben voor flatbeat van mr oizo gekozen. Is wel grappig en luchtig voor tussendoor.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-4-2016 9:04:31

Heel leuk idee, hier ook grote dierenvrienden, helaas waren mijn hondjes niet meer van de jongsten en bleven ze liever thuis in hun zetel en nestje ;)
Wel hadden wij een 'hond getint nummer' Who let the dogs out :)

Valerie
26-8-2016
 Meld misbruik17-4-2016 19:13:01

Wat een superleuk idee!!! Wij trouwen id kerk, en daar zijn onze 2 lieverds niet welkom helaas. Maar ze staan op de save the dates en binnenkort ook op de uitnodigingen. Ze gaan ook mee op de fotoshoot en mogen mee in de zaal op hun kussentje. En net voor het dansen gaat beginnen, worden ze naar huis gebracht. Zo hebben ze er ook nog iets aan en is het niet te druk voor hen. Het zijn onze kindjes, dus kunnen ons die dag niet zonder hen voorstellen.

Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik18-4-2016 11:28:48

Leuke reacties

Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik18-4-2016 13:05:31

Onze hond mag de ringen brengen in de kerk ! Vrijdag zijn we bij de pastoor langsgeweest en die maakt er helemaal geen probleem van. Wellicht gaan we wel geen muziek laten afspelen wanneer hij met de ringen komt, zo heeft hij ook geen afleiding. Het is nogal een enthousiast beestje ... :-)

Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik18-4-2016 14:46:32

Amai dat is pas een leuke pastoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...