Terug naar overzicht
Nee je bent helemaal niet te vroeg. Ik ben ten huwelijk gevraagd op 31 december 2014 klokslag middernacht. Vanaf toen ben ik begonnen met plannen maken en heb ik zelfs op zeer korte termijn, in februari 2015 de zaal vastgelegd, de DJ, de fotograaf en videograaf en de ceremonie om te trouwen op 13 augustus 2016. Ik ben dus al 1,5 jaar bezig met ons huwelijk, weliswaar niet constant want af en toe was er wel wat tijd tussen waarin de voorbereiding een tijdje stil lag. Het resultaat is wel dat ik nu totaal geen stress heb of nerveus ben omdat alles tijdig in orde was. En eerlijk, die voorbereidingen... dat is toch genieten.Nog veel plezier alvast.
Wij trouwen pas in juni 2018 en zijn ook al bezig met plannen. Ik start eind augustus als zelfstandige dus komt er voor ons ook een drukkere periode aan, vandaar dat we ons ook wat meer tijd gegeven hebben om alles te regelen ;-)Veel plezier met jullie voorbereidingen!
13 oktober 2017 is een vrijdag, en het ligt al iets buiten het drukke seizoen. Zie het eerder als, je bent nog op tijd. Het hangt er allemaal van af. Met hoeveel genodigden denk je te zijn. Op basis daarvan selecteer je een feestzaal.Voor de zomermaanden en zeker op zaterdagen zijn feestzalen, fotografen, DJ's enzovoort zeker al een tijd bezig met reserveren. Ieder bruidje plant zorgvuldig, en is vooral bezig met haar ene bijzondere dag. Maar wees realistisch. Voor de professionals is ook wel zaken doen. En een kwestie van capaciteit versus timing. Stel veel vragen. Maak goeie afspraken. Wees duidelijk als je ergens definitief wenst te reserveren. Veel succes.
Hey! Je bent niet te vroeg hoor! En daarbij, doe gewoon waar jij je goed bij voelt! Een trouw plannen is zo leuk, ik denk dat er maar weinig aanstaande bruidjes zijn die zich kunnen inhouden om nog niet te beginnen plannen Ik ben ten huwelijk gevraagd op 23/05/2015 en wij hadden begin juni onze feestzaal al geboekt. Dat was niets te vroeg want sommige zalen die we gingen bekijken waren dan al volzet of er was al een optie op genomen... Als je zin hebt om te plannen, plan dan gewoon! En inderdaad, zoals Kathleen hierboven zei: als je alles op 't gemakje kan plannen heb je minder stress - althans zo ervaar ik het zelf ook! Succes!
Wij trouwen pas in de zomer van 2018 en zijn ook al begonnen met plannen. Gisteren hebben we onze feestzaal al vastgelegd. En vandaag hebben we afgesproken met een collega van mijn ventje omdat die het trouwvervoer heeft dat mijn ventje wilt. Maar had hem gezegd dat ik het eerst wou zien en verder bespreken.