Terug naar overzicht
Hey Sabrine,Ik heb allerlei zaken gekocht op allesvoorjehuwelijk.nl, weddingdeco.nl en trouwartikelen.nl en ben heel tevreden.Ik ben ook begonnen met nog meer dan 500 dagen voor het huwelijk en leek toen ook absoluut niet vooruit te gaan. Momenteel zijn we nog 24 dagen verwijderd en geloof me, plots gaat het wel heel snel. Na zo lang aftellen, mag het wel. Maar geef toe, die voorbereidingen is toch ook wel genieten. Je hebt alle tijd om je volledige huwelijksdag uit te werken en in te plannen, allerhande zaken op te zoeken zodat je langzaamaan aan een totaalplaatje kan komen. En als ik bepaalde zaken op internet tegenkwam waarvan ik zeker wist dat ik ze zou gebruiken, kocht ik het ook wel meteen aan. Geniet er nog van.
Hoi Sabrine,ik zou ook aanraden om eens langs te gaan bij de Ava, Zeeman, Wibra, Kruidvat, ... met een beetje geluk kan je daar echt wel leuke dingen vinden die als decoratie kunnen dienen voor je huwelijk.Ik zie dat je in dezelfde periode trouwt als wij, maar dan een jaartje later. Geen idee of je naar een herfst-thema gaat of niet, maar hou er rekening mee dat je dan best dit jaar al voor zo'n decoratie begint te kijken, want vanaf november is het allemaal kerst die de klok slaat, en dan vind je er niet zo veel meer van terug tot aan je trouwdag zelf.Aliexpress gebruik ik ook, voor de kleine dingetjes, en tot nu toe ben ik er tevreden van :D Wij zijn ook bijna twee jaar verloofd geweest, en ik heb eerst vooral genoten van het feit dat we verloofd waren. Dan beginnen dingen te bedenken van hoe en wat, en nu we op 87 dagen ervoor staan, wou ik dat ik nog wat meer tijd had om zaken in orde te brengen ;-)
Ik heb ook van de ava en weddingdeco.nl de versiering besteld. En de rest is eigen maak. Zo ben ik bijvoorbeel in een restaurant gaan vragen of ik lege ginflessen mocht hebben (die moeten zecandersxtoch maar naar de glascontainer doen) die heb ik zal een kleurtje gegeven en lintje rond en klaar! Je heb zoveel dingen die je zelf kan knutselen, en ondertussen heb je dan weer een bezigheid zodat de tijd misschien ietsje sneller gaat 😊
Hier nog een herfstbruidje (van dit jaar) en zullen tegen onze trouwdag bijna 2 jaar verloofd zijn.Ja, het is soms lang wachten, maar je zal zien, het tellertje zal wel vlug zakken en intussen heb je ruim de tijd om jullie dag te organiseren. Die tijd speelt dus ook in jullie voordeel, want meer tijd is minder stress. Wij zijn dan ook onmiddellijk begonnen met het organiseren van onze grote dag.De meeste decoratie zijn zelf gemaakt, action of alie.
Hi Sabine, Ik weet niet wat je juist zoekt, maar ik verkoop een aantal spulletjes van onze trouw.Meer info kan je terugvinden op http://gatsbywedding.blogspot.be/p/great-gatsby-wedding... Veel succes!
hey sabine kan je sommige dingen gewoon niet eventjes knutselen?