Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Terug naar overzicht
|
Meer delen
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wij gaan trouwen: tips nodig
13-9-2018 15:02:53
Na 12jaren samen zijn hebben we net besloten om te huwen en dit gaat door volgende maand eind oktober
We zijn een samengesteld (met 4 kinderen) en we willen zowel voor het burgerlijk als kerkelijk huwen (je trouw maar één keer zekers) maar aangezien onze leeftijd en al zo veel meegemaakt en de hoge kosten, willen we iets klein doen en niet te uitgebreid: we willen dat onze gasten zich kunnen amuseren met een hapje en een drankje maar het is altijd een huwelijk :( ...
We hebben enorm veel vrienden maar willen graag onze dichtste familie uitnodigen (en die is al zo groot) en enkele goede vrienden.
Als ze komen zijn we +/- 100 waarvan 80 volwassenen en 20 kinds onder de 12jaar.
We gaan huwen in de namiddag: burgerlijk om 13u30 en kerkelijk om 14u30.
We dachten vanaf 18u30 receptie (of is dat iets te laat?) aansluiten met een dinerbuffet (tapas/finger foods buffet), dessertbuffet en daarna grote dansfeest.
De uitnodiging ga ik via Vistaprint bestellen maar zouden we ook onze kinderen moeten vermelden op de uitnodiging?
Dank aan de virtuele media (facebook enz), zal het snel roddelen dat we gaan huwen... hoe kunnen we best subtiel zijn en dat we een besloten kring gaan uitnodigen zonder iemand anders te kwetsen? In het burgerlijk en kerkelijk huwelijk mag iedereen aanwezig zijn maar het is voor de avond feest...
En hoe kunnen we subtiel zijn ivm cadeautjes? Ze weten hier dat ik van bloemen houd maar mijn huisje staat vol...
Onderaan een voorbeeld van onze uitnodiging:
Onze droom is eindelijk werkelijkheid geworden: we are getting married!
Mr & Mrs
saturday 27 October 2018
om 13u30 voor het burgerlijk huwelijk
(adres van de gemeente)
om 14u30 voor het kerkelijk huwelijk
(adres van de kerk)
om 18u30 voor receptie aansluitend met een diner-en dessert buffet en daarna grote dansfeest
(adres van de zaal)
Graag uw aanwezigheid bevestigen vóór (datum)
tel + thuisadres
Geschenkjes zijn fijn maar een envelopje zou meer dan geweldig zijn
Je kan onze dromen vrijblijvend steunen op (bankrekeningnummer)
Wat denken jullie hiervan?
En waar zou ik voor een mooi prijsje een goedkoop trouwkleed kunnen kopen?
En voor de foto's? Een vriend of toch fotograaf?
Als bruidsmeisjes en bruidsjonkers dacht ik aan onze kinderen en onze petekind/metekind...
Alle tips zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt
Graag hadden we een paar tips ontvangen van jullie
Castenzia
20-10-2018
Meld misbruik
Reacties:
0
| Gelezen:
3870
Voeg een reactie toe:
Your browser doesn't support frames.
Wij herinneren u eraan dat de
gebruiksvoorwaarden
van deze website van toepassing zijn!
Uittreksel uit onze gebruiksvoorwaarden: ...Het forum en berichtensysteem mogen enkel gebruikt worden door consumenten om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website d.m.v. een abonnement mogen de website of berichtensysteem gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker, waarbij het geleverde antwoord relevant is op de gestelde vraag. Handelaars die geen betalend abonnement hebben en die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht... ...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Christ Vilez
Nieuws
Het huwelijk is een grote sprong
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.
lees verder ...