Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke locatie gezocht

21-2-2007 13:02:29
Hallo,
wij trouwen in 2008 met Rent a priest. Ik ben op zoek naar een idyllisch plekje (prieeltje of mooie tuin of zo misschien bij een feestzaal) om dit te doen. In de buurt van Waregem - Kruishoutem. Weet iemand zulke plekjes ?
Bedankt,
Sofie

Sofie
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 495

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik21-2-2007 13:10:20

Dag Sofie,
Het is misschien niet meteen in de buurt van Waregem, maar een heel mooi en leuk kapelletje staat in Gooik, de woestijnkapel. Dit kapelletje is bovendien vlakbij feestzaal 't Krekelhof, wij doen daar dit jaar in september ons trouwfeest en ik heb er al zoveel zin in! De mensen zijn er supervriendelijk en we zijn er al eens gaan eten en dat is supergoed meegevallen!

Groetjes en succes,
Jennifer

Saskia

Meld misbruik21-2-2007 21:34:34

Hallo Sofie,
Wij zijn ook van plan om in 2008 te trouwen met Rent a Priest en zijn afgelopen week-end gaan kijken bij Hof Van De Putte in Brakel(Zegelsem) en daar hebben ze ook een altaar en kerkstoelen rode loper en ook een rozenboog. Er is ook een tuin. Je kan er trouwen op zijn Amerikaans. Wij denken er ons huwelijk te laten doorgaan en hebben al een optie genomen.
Web-sites: www.hofvandeputte.be
en bij www.feestzalen.vanbelgie.be hier staan ze ook bij

Groetjes en succes bij het zoeken.

Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik22-2-2007 14:55:38

We trouwen pas in september 2008, moet ik nu al een feestzaal beginnen zoeken ?

Patricia

Meld misbruik23-2-2007 9:27:20

Sofie
Wij trouwen op 01/08/2008 (of zouden dat toch willen). Wij zijn nu stillekesaan van plan om een aantal feestzalen te bezoeken en een budget op te stellen (we betalen alles zelf).
Als je nu al weet wanneer je wil trouwen, kun je zo goed nu al dingen beginnen zoeken. Zo heb je rustig alle tijd om dingen te bekijken en te vergelijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info