Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen? Laarsjes? Laten overtrekken?

27-2-2007 10:54:52
Hallo!

Gisteren mijn droomjurk gevonden!
't Is wel een speciale kleur, dus nu volgt de (moeilijke?) zoektocht naar schoenen en lingerie. Nu die lingerie moet wel lukken, maar ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen voor de schoenen: ik zou graag laarsjes kopen. Het beste zou natuurlijk zijn dat ik ze kan laten overtrekken met de stof van mijn kleed of toch een kleur vind die zo dicht mogelijk aansluit bij de kleur van mijn jurk.
Weten jullie winkels waar ik kan gaan kijken of waar ik eventueel mijn laarsjes kan laten overtrekken?

Dankjulliewel :)
en groetjes!

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1463

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik27-2-2007 11:48:08

Dag Lies,

Ik weet niet of ze laarsjes in hun collectie hebben maar de schoenen van "Elsa Coloured Shoes" kan je laten kleuren in de exacte kleur van je kleed of in eender welke kleur die je wilt.

Bij Gabrielli in Roeselare hebben ze redelijk wat schoenen uit de collectie van Elsa Coloured Shoes. Misschien kan je daar eens gaan kijken. Ik was heel tevreden over deze winkel (hoewel het voor mij toch een eindje rijden was om er te geraken) en over mijn schoenen uit deze collectie.

Groetjes en nog veel plezier

Heidi
Getrouwd op 09-09-06

Patricia

Meld misbruik27-2-2007 15:14:15

Op de website kan je de hele collectie zien: http://www.elsarainbow.nl/
Je kan er ook de lijst vragen met verdelers.

Succes en plezier met je zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info