Terug naar overzicht
Hoi SarahWij hebben dit vorig jaar in april ook gezegd tegen de broers, zussen, ouders en meter en peter op de verjaardag van mijn verloofde.Ze hadden allen niets door en iedereen kwam zoals anders een sandwich, picollo e.d. eten voor zijn verjaardag. Voor we begonnen eten hebben we aan iedereen een glas schuimwijn gegeven (mijn moeder is allergisch aan champagne, dus is het schuimwijn) en ze wouden allemaal klinken op mijn vriend zijn verjaardag en we zeiden samen dat wij op iets anders wouden kijken... Iedereen keek al eens raar (ze dachten dat ik in verwachting was) en toen zeiden we dat we gingen trouwen. Ze waren allemaal overdonderd en hadden het niet verwacht! Een volledige avond hadden ze bezig geweest van "allé en dat we het niet doorhadden..."We hadden wel niet zoveel tijd om te organiseren, want ik was pas 's morgens gevraagd en 's avonds kwam iedereen eten... Dus iets orginieel is het niet echt! Maar het had wel een verrassingseffect! :o)Was héél plezant!Succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik ben ook nog in de vertelfase (hihi). Wij hebben het aan onze ouders verteld, omdat we toch vonden dat zij het eerst moesten weten. En verder geniet ik er wel van om het zo aan iedereen apart te vertellen. Hoe vaker hoe beter lol. Volgende zondag vertellen we het aan de nonkels en tantes van mijn verloofde (en nogmaals hihi), en ik kijk er allemaal wel naar uit. Een originele manier hebben we niet, behalve dat mijn verloofde tegen zijn ouders eerst zei dat ik zwanger was. Lachen! Groetjes nog,Tania
Hey,Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden, maar we hebben ondertussen een leuke tip van vrienden gekregen, we Gaan aan iedereen een cadeautje geven dat ze allen tegelijkertijd mogen openmaken en daaruit komt dan een bruidspaartje tevoorschijn.groetjes Sarah
Hoi sarah, wat voor kadotje was dat precies?
Hoi J. Wij hebben een zakje laten rondgaan gevuld met pluimpjes, daarin mochten ze allemaal een stukje nemen, samen moesten ze dan alles oplossen, dit was een foto van een bruidspaar. Ze zijn er toch even mee beziggeweest.