Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper voor buiten aan de kerk

2-3-2007 10:59:58
Weten jullie waar je een rode loper kan huren in de regio oost-vlaanderen om buiten aan de kerk te leggen? We werken niet met een ceremoniemeester dus daar kan ik het niet aan vragen.
Eerst wou ik er alleen één voor binnen in de kerk, maar mijn mama zegt dat mijn kleed direct zwart zal zijn vanonder als ik niet kan uitstappen op een rode loper...dus ben nu op zoek...

carmen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 620

Paul

Meld misbruik2-3-2007 11:38:22

Beste carmen
ga even naar www.rodelopers.be daar kun je heel wat info vinden over mijn aanbod

Paul
0495/818898

Erika
31-3-2007
 Meld misbruik2-3-2007 14:14:15

Hoi,
We hebben onze rode loper gehuurd bij de begrafenisondernemer van het dorp (Denderleeuw) (werd ons gesuggereerd door de priester); we betalen 95 euro voor binnen en buiten (andere prijzen bij ceremoniemeester gingen tot 150 euro of zo).

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-3-2007 8:54:56

Hallo,

meestal kan dit ook wel via de pastoor. Bij ons kan je die geloof ik bij de kerk huren.Je kan eens navragen bij je pastoor.Wij nemen er geen omdat ik de mooie blauwe stenen vloer niet wil wegstoppen en op de foto's wil.

groetjes,
Isabel
110807

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...