Terug naar overzicht
Uit welke omgeving ben je?Woon zelf in Midden-Limburg.Groetjes,Katrien18-08-2007
Hoi KatrienIkzelf ben van Wachtebeke, dus dat is helaas een beetje te ver.Stuur mij een mailtje en ik kan je helpen aan een collega van in jouw buurt, geen enkel probleem.grts
hallo ik ben van maasmechelen ik zou het zeer interessant vinden zo een workshop, zou je iemand vinden in mijn buurt die dat doet?groetjes jennifer
Hey,Heb ook wel interesse in zo'n workshop! Kan je mij hierover meer info geven?Ik ben van Lovendegem (regio Gent-Eeklo). Alvast bedankt!GroetjesMioe22-06-2007mioe_de_keyzer@hotmail.com
Hallo JenniferKan je me een mailtje sturen? barbara.miculin@emyl.bedan kan ik je beter helpen zoeken naar iemand in jouw buurt.grts
hallo,ik ben van sint-niklaas en ben ook wel geïnteresseerd.Wij trouwen pas volgend jaar.Welke voorwaarden zijn er aan verbonden? Want om al definitief dan te beslissen of jij het zal doen op onze trouwdag is moeilijk denkek...groetjeslottel_rousseau@yahoo.com
Hoi Barbara,Ik ben ook geïnteresseerd. Wij wonen in Malle. Ben jij nog beschikbaar op 14 juli of ken je een collega die dan nog vrij is?Bednakt!GroetjesIlse
Hallo IlseKan je me een mailtje sturen? dan stuur ik je het telnr door ve collega. Of mag ik jouw telnr of mailadres? Dan kan zij je contacteren.grts
Hallo, Kontich in de provincie Antwerpen is te ver zeker?GroetenMarleen6.7.7
Hallo MarleenDa's geen probleem, stuur me maar een mailtje en ik geef je verdere uitleg.grtsb
ik heb interesse ik woon in Sint-Niklaas mijn e-mailadres is natjeh@hotmail.comgroetjes Natacha