Terug naar overzicht
hej sarah, pak een onderwerp waar jullie samen iets aan hebben, gezamelijke hobby's, reizen jullie graag, of jullie huwelijksreis, kan je daar niet iets mee doen?Wij hebben een bakkerij en gaan daar iets mee doen!!!groetjes en nog veel succes
hallo, wij gaan verschillende afbeeldingen van 'liefde is...'nemen om de tafels een naam te geven.Groetjes, Els
Wij weten het nog niet goed.Of terwijl hondenrassen omdat we echte dierenliefhebbers zijn of anders gitaarmerken omdat we allebei gitaar spelen.
wel, wij zoeken ook iets maar niet te cliché!dus inderdaad liever geen me to you beertjes, of landen, of zo...misschien zijn we gewoon te moeilijk?dus leuke tips zijn zeker welkom!!!!
Wij, als voetbalsupporters, hebben gekozen voor voorwerpen en mensen i.v.m. voetbal: truitje, schoenen, voetbal, cheerleader, scheidsrechter, rode kaart, gele kaart, ...
Hi Sarah,Wij gaan snoep nemen als thema (ik snoep enorm graag).De mensen krijgen bij het binnenkomen een klein zakje met snoepjes en die snoepjes worden dan in grote bokaal op de tafel gezet.Groetjes,Véro16/6/2007
Hey Sarah,snoep als thema vind ik wel een leuk idee.Wij gaan waarschijnlijk tv-series als thema nemen: Friends voor de vrienden, Familie en Thuis voor de familie, Het Eiland voor de collega's enz.We plaatsen dan een grotere foto van de tv-serie op de tafels en de mensen krijgen bij het binnenkomen een fotootje van het personage en moeten dan hun tafel uitzoeken.Groetjes,Kathleen
wij nemen wijnstrekenVeel succes